سخنرانی نمایندگان استان البرز در نشست شورای ائتلاف

نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی در نشست اعضای هیئت رئیسه شورای ائتلاف استان با رئیس و دبیر شورای ائتلاف کشور سخنرانی کردند.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، در جریان سفر استانی دکتر حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و هیئت همراه ایشان به استان البرز، نشستی با حضور اعضای هیئت رئیسه و فعالین شورای ائتلاف استان با حضور مقامات استانی برگزار شد که در این نشست دو تن از نمایندگان استان نیز حضور داشته و سخنانی مطرح کردند.

در ابتدای جلسه حدادی نماینده مردم محترم ساوجبلاغ و نظرآباد،پس از خیر مقدم به مهمانان، از لزوم برنامه ریزی برای کادرسازی نیروهای جریان انقلاب سخن گفته و با تأکید بر حساسیت نظام مسائل استان البرز گفت: آمایش سرزمین استان دارای ایرادات مهمی است و چون این آمایش مسیر نظام مسائل را مشخص میکند باید برای اصلاح آن اقدام لازم صورت گیرد.

همچنبن در این نشست، عسگری نماینده دیگر استان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله از حضور مهمانان تشکر کرده و خلأ تشکلی انقلابی در استان برای مطالبه و پیگیری مسائل استانی را از مشکلات چندین ساله استان برشمرد و گفت: شورای ائتلاف می تواند با بازسازی و نگاه و روش‌های جدید این خلا را پر کند.

 وی با تاکید بر اهمیت به کارگیری نیروهای متخصص و انقلابی تاکید کرد در هر شهری که این افراد وارد دستگاه های اجرایی شده توانسته اند خلا های دیوان‌سالاری و اداری را جبران نمایند. وی همچنین از جلسات متعدد و مکرر با مدیران آموزش و پرورش برای ایده پردازی و بررسی تغییر روند حاکم بر آموزش و پرورش خبر داده و اشکالات جدی در روش آموزش و تربیتی مدارس را از عوامل مؤثر در ایجاد  وقایع اخیر عنوان نمود.

کد خبر 89

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha