پیام شورای ائتلاف مازندران به مناسبت حادثه منجر به شهادت آیت‌الله سلیمانی

شورای ائتلاف استان مازندران با صدور پیامی حادثه منجر به فوت آیت‌الله سلیمانی را تسلیت گفت.

سرویس استان‌های شانا - جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران در پی شهادت مظلومانه آیت الله عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

متاسفانه مجددا دست فریب خوردهای وطنی به خون یکی از مجاهدان، پارسایان و از متقیان زمانه آغشته گردید.

شهادت مظلومانه عالم ربانی و خدمتگذار آیت الله عباسعلی سلیمانی و تصاویر منتشر شده از لحظه شهادت این روحانی وارسته، تایید مجدد و نشان از مظلومیت روحانیت معزز در طول تاریخ دارد. 

نقش کم‌ نظیر شهید آیت الله سلیمانی در مبارزه با ضد انقلاب، جنگ تحمیلی، ولایت‌مداری ، تقریب مذاهب اسلامی و جهاد تبیین باعث شد که دست فتنه از آستین مزدوری نااهل و گمراه بیرون آید و این عالم متعهد و مجاهد فی سبیل الله را ناجوانمردانه به شهادت برساند.

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران فقدان و شهادت آیت الله سلیمانی را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) ، بیت مکرم شهید و مردم ولایتمدار و انقلابی استان های مازندران و سیستان و بلوچستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامت مسألت دارد، همچنین جبهه نیروهای انقلاب استان مازندران از مسئولان محترم قضایی، امنیتی و انتظامی درخواست پیگیری سریع علل وقوع این جنایت، روشن شدن ابعاد مسئله، شناسایی و مجازات عامل و آمران احتمالی دارد.

کد خبر 890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha