معاون استان‌های شورای ائتلاف با نماینده ولی‌فقیه در ایلام دیدار کرد

معاون امور استانهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی تبار دیدار و گفتگو کرد.

سرویس استان‌های شانا - "نور الدین قدیمی" معاون امور استانهای  شورای ائتلاف نیروهای انقلاب  اسلامی سراسر کشور شامگاه پنجشنبه  ۷ اردیبهشت ماه  ۱۴۰۲ با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام حجت الاسلام و المسلمین دکتر کریمی تبار دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار  قدیمی  به ارائه گزارش فعالیت‌ها و تشریح برنامه‌های پیش رو پرداخت و با اشاره به اینکه شورای ائتلاف یک تشکیلات سیاسی اجتماعی فرهنگی است که مورد قبول مردم واقع شده تصریح کرد : همه دغدغه مندان و دلسوزان و بزرگان انقلاب با رویکرد مردمی و صیانت از ارزشهای انقلاب اسلامی و در جهت تسهیل در خدمت رسانی به مردم  در این تشکیلات حضور دارند .

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف کشور با اشاره به نقش مردم در صحنه‌های  متعدد کشور تاکید کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با رویکرد عدم تمرکز و شروع کار از خود مردم  و در حرکتی مبتکرانه، فرایند تصمیم سازی رابه لایه‌های پایین منتقل کرده است.

وی در ادامه به انتخابات آینده مجلس اشاره و تصریح کرد : برای تحقق مشارکت بالا و نتیجه موثر نیازمند حفط اتحاد و انسجام در تمامی سطوح هستیم تا با موفقیت از این مرحله عبور کنیم و امسال بیشتر از گذشته به وحدت نیاز داریم و هرکس دل در گرو انقلاب دارد باید به میدان بیاید .

معاون امور استانهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اظهار امیدواری کرد با توجه به  ثمرات و کارکرد مؤثر شورای ائتلاف و با حمایت ائمه محترم جمعه و جماعات و نیز با انسجام و هم گرایی احزاب و گروه های متعدد ذیل این شورا،  شاهد مشارکت بیشتر مردم در انتخابات باشیم .

گفتنی است در این نشست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با ابراز خرسندی از حضور معاون امور استانهای شورای ائتلاف در سخنانی بر ضرورت وحدت و همدلی در شرایط کنونی تاکید و گفت : با وحدت و همدلی همه دلسوزان انقلاب باید شاهد انسجام بیشتر  جریان انقلاب باشیم و با تکیه بر نیروهای متعهد انقلابی و حفظ و حمایت  از آنان  گامهای اساسی برداشته شود .

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه شورای ائتلاف و احزاب و تشکل های انقلابی باید بستر ساز حضور و مشارکت مردم در صحنه باشند افزود : در جریانات اخیر که برای کشور پیش آمد برخی از نیروهای انقلابی و حزب الهی در این استان و استانهای کشور آسیب دیدند و باید از این نیروها بصورت گسترده حمایت کرد و انتظار می رود که این افرادی که برای دفاع از انقلاب آسیب دیده اند مورد توجه جدی قرار گیرند.

وی ادامه داد : در دولت انقلابی کارها و اقدامات خوبی انجام شده است و در تبیین آنها و اقناع سازی باید تلاش بیشتری شود و  دولت هم در کار مدیریت کلان کشور پای کار بیایند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر ضرورت حمایت از نیروهای انقلابی و حزب الهی و تسهیل در ورود آنان به بدنه مدیریتی اظهار داشت : در مهره چینی ها میدان به نیروهای انقلابی داده شود و باید بچه حزب الهی ها پای کار بیایند و این موضوع را به رئیس جمهور محترم هم گفتم.

در پایان این جلسه توسط معاون امور استانهای شورای ائتلاف کشور و از طرف ریاست این شورا یک جلد قرآن کریم  به نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان ایلام تقدیم شد .

کد خبر 892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha