کد خبر 893
۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
قدیمی: شورای ائتلاف باید به صدای مردم تبدیل شود

معاون استانهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت : منافع نظام ، انقلاب و مردم نقطه مشترک همه ماست و اگر این لطمه بخورد کشور دچار مشکل می شود.

سرویس استان‌های شانا - "نورالدین  قدیمی" معاون امور استانهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در جمع اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام اظهار داشت : رکن اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند ، لازمه حفظ  مشارکت مردم  انسجام و وحدت است و باید این رویکرد در تمامی سطوح حفظ گردد و  امروز دشمن از حضور و مشارکت مردم نیز در هراس است.

قدیمی افزود :  وحدت مهمترین چیزی است که نیروهای انقلابی باید به دنبال آن باشند،شورای ائتلاف حزب نیست بلکه مجموعه ای از گروههای علاقه مند به نظام و انقلاب می باشد و یک جریان سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی است .

معاون استانهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت :  منافع نظام ، انقلاب و مردم نقطه مشترک همه ماست و اگر این لطمه بخورد کشور دچار مشکل می شود.

ایشان تاکید کرد : شورای ائتلاف دو رویکرد دارد یکی توجه به بانوان ودیگری توجه به جوانان بعنوان یک اصل در همه سطوح تشکیلاتی ماست .

قدیمی، کمک بە دولت انقلابی را وظیفه همگانی جریان انقلابی دانست و اضافە کرد: یکی از وظایف جریان انقلابی شناسایی و معرفی نیروهای کارآمد، انقلابی و پرتوان است؛ زیرا ما اطلاع دقیقی از نیروهای انقلابی متعهد نداریم و یکی از کارهای ما شناسایی نیروهای انقلابی و کارآمد است.

وی خاطرنشان کرد: رصد و نظارت بر مسئولان دولتی و مطالبە‌گری یکی‌دیگر از وظایف جریان انقلابی است؛ و این به نوعی کمک به خود دولت است و تضعیف دولت محسوب نمی‌شود .

قدیمی با طرح ماموریت های شورای ائتلاف استانها در شرایط کنونی و دعوت آنان به تلاش بیشتر  و با تاکید بر این موضوع که ما نمی توانیم در قبال انقلاب اسلامی، رهبری و آرمان‌ها بی توجه بمانیم خطاب به اعضای شورای ائتلاف استان ایلام تصریح نمود : بروید به سمت کار مردمی و مشکلات مردم را احصا ء و ارسال نمائید و نقد مشفقانه مسئولین را وظیفه خودتان بدانید و در مقابل کم کاری ها و عدم توجه به مردم سکوت نکنیم و شورای ائتلاف باید به صدای مردم تبدیل شود.

گفتنی است در این نشست که ۵ ساعت بطول انجامید، معاون امور استان های شورای ائتلاف به نظرات ، پیشنهادات و سئوالات مطروحه روئسا ، دبیران و اعضای شورای راهبردی ائتلاف نیروهای انقلابی استان ایلام به تفصیل پاسخ گفتتد.

کد خبر 893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha