قدیمی: برنامه‌های شورای ائتلاف برای انتخابات امسال مردمی می‌شود

معاون شورای ائتلاف با تاکید بر اینکه از ظرفیت بانوان استفاده و دفتر شورا برای فعالیت انتخاباتی در اختیار آنان قرار داده شود، افزود: همایشی مشارکت بانوان در استان تا یک ماه آینده برگزار شود.

سرویس استان‌های شانا - مهدی رمضانی عصر امروز در دیدار با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان که در کتابخانه امام خامنه‌ای این شهر برگزار شد، ضمن اظهار داشت: این‌جمع، گلِ سر سبد جریان انقلابی و تعهد کشور است. ما باید در مقطع فعلی که بیش از یک سال و نیم از دولت مردمی آیت‌الله رئیسی می‌گذرد نیاز به وحدت داریم.

وی بر ضرورت موقعیت‌شناسی و دشمن‌شناسی تاکید کرد و گفت: این دولت بعد از تجربیات تلخ و انحرافات و  دوره رکود دوران گذشته، سر کار آمده و باید مراقب موقعیت این دولت و کشورمان باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه اگر چه مشکلاتی وجود داشته و انتقاداتی وارد بوده اما دغدغه ما تقویت جریان انقلابی است تا مردم طعم خوش خدمت را بچشند، تصریح کرد: دولت عنایت ویژه‌ای به استان داشته و قرار است اتفاقات ویژه‌ای در طول این دولت بیفتد، پروژه‌هایی که بیش از ده سال گذشته معطل مانده بود در یک سال و نیم گذشته به اتمام رسید.

وی بر ضرورت پرهیز از هر گونه تفرقه و اختلاف تاکید کرد و افزود: برخی وقت‌ها به‌خاطر صبور نبودن، دچار اختلاف نظرهای بیخودی هستیم.

رمضانی با اذعان به اینکه سرمایه اجتماعی به واسطه تبلیغات و عملیات روانی دشمنان آسیب دیده است، بیان کرد: امیدواریم در سال جاری که به انتخابات اسفندماه منتهی می‌شود، شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات باشیم.

معاون استاندار کردستان با ادعای اینکه اتفاقات خوبی در حوزه اقتصادی استان در حال انجام است، اظهار کرد: در حوزه فرهنگی نیز نیازمند کار بیشتر داریم. خودسازی تشکیلاتی بسیار مهم است.

برنامه‌های شورای ائتلاف برای انتخابات امسال مردمی می‌شود

نورالدین قدیمی، معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور نیز در این نشست با اشاره به اتقاقات سال گذشته، از اواخر سال 97 اندیشکده‌ای در اسرائیل تشکیل و دنبال تجمعات خیابانی در کشورمان بودند و مهندسی شده پای کار بیایند اظهار کرد: قبل از اغتشاشات سال گذشته میرحسین موسوی بیانیه‌ای در راستای تفکرات این اندیشکده صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته اغتشاشگران بی‌شرمانه‌ترین شعارها را سر دادند اما همه نقشه‌های آنان خنثی شد، گفت: دشمن دچار اشتباه محاسباتی شده و علی‌رغم همه تمرکزاتی که روی کردستان و مناطق مرزی کشور گذاشته، نمی‌توانند هیچ کاری انجام بدهند.

معاون شورای ائتلاف تصریح کرد: جمهوری اسلامی در طول 44 سال اخیر در همه دوره‌ها، انتخاباتش به موقع و منظم برگزار شده  و مردم حضور گسترده داشته‌اند.   

وی از برنامه‌ریزی و آغاز سفرهای استانی بیرامون انتخابات پیش‌رو امسال خبر داد و  افزود: همه با هم اگر چه مشکلاتی هم داریم اما برای خلق حماسه‌ای ماندگار باز پای کار بیائیم.

قدیمی بیان کرد: خوشبختانه انسجام خوبی میان نیروهای انقلایی وجود داشته و یقینا با مردمی کردن برنامه‌هایاین شورا، می‌توانیم بزرگترین حرکت را خلق کنیم. نتیجه کارمان تثبیت پایه‌های انقلاب است که همه به آن افتخار می‌کنیم.

وی تاکید کرد: طبق ابلاغیه شورای ائتلاف استان‌ها فعلا باید در گام نخست نیروهای کاندید انتخابات از هر طیفی را شناسایی کرده و بانک اطلاعاتی  ثبت کنند. نیروهای مورد حمایت شورای ائتلاف باید میثاق‌نامه امضا کنند.

معاون شورای ائتلاف با تاکید بر اینکه از ظرفیت بانوان استفاده و دفتر شورا برای فعالیت انتخاباتی در اختیار آنان قرار داده شود، افزود: همایشی مشارکت بانوان در استان با سخنرانی مسئولان کشوری تا یک ماه آینده در سنندج برگزار شود. بانک اطلاعاتی از وضعیت بانوان فعال در بخش‌های مختلف نیز تهیه و در اختیارمان قرار داده شود.

دولتمردان از نیروهای انقلابی کردستان حمایت کنند

حجت‌الاسلام سید محمد سادات، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان نیز در این نشست اظهار داشت: در موقعیت بسیار حساس و خطیری قرار داشته به طوری‌که بعد از 1400 سال پرچم ناب محمدی در کشورمان برافراشته شده و دشمنان تمام ابزار و ظرفیت‌های خود را برای مقابله با این انقلاب بسیج کرده‌اند.

وی گفت: در اتفاقات سال گذشته دشمنان تمام ظرفیت‌ها و سلبریتی‌هایشان را پای کار آوردند و جنگ ترکیبی نامتناجس نسبت به انقلاب روا داشتند، این برایمان یک افتخار بوده که دشمن هر چی داشته رو کرده اما باز با شکست مواجه شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با بیان اینکه اقتدار نظام دشمنان را هراسان کرده است، تصریح کرد: حوادث سال گذشته رسالت نیروهای انقلابی را خطیرتر کرده و باید علی‌رغم افکار برخی‌ها که فکر کرده دوران انقلابگری به پایان رسیده، همه با هم پای کار بیایند.

وی افزود: نیروهای انقلابی در پیروزی دولت آیت‌الله رئیسی سهم به‌سزایی داشته و نیروهای این جریان دَین خود را ادا کردند.

سادات با اشاره به اینکه سیاست شورای ائتلاف با دولت برد برد است، بیان کرد: اگر دولتمردان حمایت نیروهای انقلابی را می‌خواهند باید از نیروهای این جریان حمایت کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان یادآور شد: ولایتمداری، حفظ اتحاد، جذب حداکثری و سرمایه‌گذاری در حوزه جوانان و بانوان و جهاد تبیین رسالت اکنون همه ما نیروهای انقلابی است که همه با هم در راستای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان نیز گفت: بدون شک این شورا یک سرمایه و ظرفیت بزرگی است که تاثیرگذاری آن را در مناسبت‌ها و انتخابات مختلف دیده‌ایم.

شاهد اتفاقات امیدوارکننده در کشور هستیم

ماموستا جمال کریمی، امام جمعه موقت بانه نیز در این نشست با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی، دینی است اظهار کرد: در طول عمر با برکت این انقلاب، دشمنان به صورت شبانه‌روزی دنیال ضربه زدن و در این مسیر از هر تاکتیکی استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در زمان حضور آیت‌الله رئیسی در دستگاه قضایی، تحولات عجیبی ایجاد و باعث رضایت‌مندی جامعه شد، افزود: با روی کار آمدن این دولت نیز شاهد اتفاقات امیدوارکننده‌ای هستیم.

عالم اهل‌سنت حفظ وحدت را رمز موفقیت جامعه اسلامی دانست و بیان کرد: کردستانی‌ها و مردمان مرزدار بانه در سایه امنیت زندگی کرده و شیعه و سنی در این دیار پرچمدار وحدت و حافظ جمهوری اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید در انتخابات پیش‌رو افراد انقلابی را به مجلس بفرستیم، تصریح کرد: امیدواریم روزی فرا برسد نیروهای انقلابی کشور را از طیف انسان‌هایی که به نام انقلابی‌گری، تحرکاتی داشته، پاکسازی کنند.

ماموستا کریمی با بیان اینکه همه مسئولان باید نوکر و خدمتگزار مردم باشند، ابراز داشت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس بسیار مهم و دشمن از هم‌اکنون با تبلیغات ماهواره‌ای و رسانه‌ای در دنبال تضعیف حضور مردم در این رویداد است.

امام جمعه موقت بانه با تاکید بر اینکه نباید در نظامی دینی، ارزش‌های اسلامی از بین برود، یادآور شد: همه با هم اختلاقات را کنار گذاشته و ضمن ادامه راه شهدا، برای پیشرفت کشورمان تلاش کنیم.

کد خبر 905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha