ارزیابی و نظارت، شرط ورود مجدد نمایندگان به لیست شورای ائتلاف

معاون امور استانهای شورای ائتلاف در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، مسئولان شورای ائتلاف در شهرستانها و اعضای مرکزی این شورا در استان دیدار کرد.

سرویس استان‌های شانا - نورالدین قدیمی معاون استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب روز شنبه ۹اردیبهشت ماه ۱۴٠۲ با استقبال آقای احمد رجبی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان وارد کرمانشاه شد. معاون شورای ائتلاف در اولین برنامه سفر یکروزه به استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو  کرد.

قدیمی در دومین برنامه دیدار و گفت ‌وگو با مسئولان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستانها گفت: رویکرد اصلی شورای ائتلاف توسعه کمی و کیفی تشکیلات و یاری رساندن به دولت در جهت بهبود وضعیت کشور و مردم است که آن را همچون فریضه‌ای مهم می‌دانیم.

 وی تصریح کرد: از مسئولان محترم شورا در شهرستانها خواستاریم که افراد انقلابی و مستعد شهرستان را شناسایی و به مرکز استان اعلام کنند.

معاون استانهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: با توجه به شروع به کار شورای ائتلاف از سال ۱۳۹۷ با فرآیند جدیدی در عرصه فعالیت های فرهنگی،اجتماعی و سیاسی، توانسته است  به عنوان یک تشکیلات مورد وثوق در بین نیروهای دغدغه مند  و احزاب انقلابی اتحاد و وحدت را ایجاد کند و پذیرفته شود.

ایشان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال اخیر در همه دوره‌ها، انتخاباتش به موقع و منظم برگزار شده  و مردم حضور گسترده داشته‌اند که با توجه به مشارکت این شورا در  سه دوره انتخابات ازجمله  مجلس شورای یازدهم،دولت سیزدهم و شورای شهر در بعضی از شهرستانها توانسته است با تکیه بر اتحاد و وحدت، هم‌گرایی مناسبی را در بین نیروها و احزاب انقلابی ایجاد کند تا نتیجه کسب آرا  ۷۵درصدی از افراد انتخاب شده در لیست این شورا حاصل شود.

نورالدین قدیمی در سومین برنامه دیدار و گفت‌وگو با اعضای مرکزی این تشکیلات در استان به مسئله مهم و قابل توجه ارزیابی در این شورا  تاکید کرد و افزود  :برای نمایندگانی که در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با حمایت شورای ائتلاف وارد مجلس شده‌اند کارنامه ای با ۲٠عنوان شکل گرفته است که کسب نمره قبولی در این کارنامه شرط اصلی حمایت مجدد از نمایندگان حال حاضر می باشد.

کد خبر 920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha