باید شأن، جایگاه و دستاوردهای معلمان حفظ شود

معلمی شغل انبیای الهی است؛ الگویی برای ایثار و یادآور شکوه و عظمت طلایه داران پاکباخته‌ای که در طول تاریخ در عرصه‌ی پیشرفت و رویش جامعه زیباترین جلوه‌های عشق و فداکاری را به نمایش گذاشته‌اند.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با صدور پیامی سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«مسئولان دولت به‌ویژه مسئولان اقتصادی باید نسبت به آموزش و پرورش و مسائل معیشتی معلمان نگاه ویژه و فراتر از دستگاه‌های دیگر داشته باشند و بدانند هرگونه هزینه در این مجموعه، سرمایه‌گذاری برای آینده و ایجاد ارزش افزوده است. رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مدظله العالی 》

۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز تجلیل از مقام والای همه انسان‌هایی است که در کسوت معلّمی و استادی برای اعتلای فرهنگ، اندیشه، علم، تربیت و به معنای واقعی برای سرافرازی کشور عزیزمان ایران تلاش کرده و می‌کنند.

معلمی شغل انبیای الهی است؛ الگویی برای ایثار و یادآور شکوه و عظمت طلایه داران پاکباخته‌ای که در طول تاریخ در عرصه‌ی پیشرفت و رویش جامعه زیباترین جلوه‌های عشق و فداکاری را به نمایش گذاشته‌اند.

هدف و رسالت معلم، تربیت انسان های مسئولیت‌پذیر، مبتکر، متعهد و متخصص برای کشور و انتقال اندوخته های علمی و فرهنگی به نسل بعد است و مسئولیت بخش های مختلف جامعه در قبال معلّمان نیز باید به گونه ای باشد که شأن، جایگاه و دستاوردهای معلمان حفظ شود و همچنین دغدغه های این عزیزان در مسائل مختلف زندگی برطرف گردد که نمونه این مهم را می توان در عزل مقصرین و سهل‌انگاران طرح رتبه بندی معلمان و مسببان عدم پرداخت به موقع حقوق اسفند ماه ۱۴۰۱ توسط دولت  انقلابی و با دستور ویژه رئیس‌جمهور عنوان نمود.

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران ضمن ادای احترام به ارواح طیبه همه شهدای معلم سراسر کشور، بویژه شهدای معلم استان مازندران و روح پرفتوح بزرگمرد عرصه فرهنگ و آموزش، شهید گرانقدر استاد مرتضی مطهری، روز معلم را خدمت همه معلمان، اساتید و فرهنگیان پرتلاش استان مازندران تبریک عرض نموده و امیدوار است با پیروی از آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) موجبات تعالی، رشد و شکوفایی آینده سازان کشور را شاهد باشیم و از درگاه خداوند متعال برای همه زحمتکشان و مجاهدان سنگر تعلیم و تربیت توفیقات روز افزون، سلامتی و طول عمر با برکت مسألت می‌نماید.

کد خبر 921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha