بیانیه کانون حقوق‌دانان شورای ائتلاف درباره حذف ایران از کمیسیون مقام زن

کانون حقوق‌دانان شورای ائتلاف نسبت به حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل اعتراض کرده و بیانیه‌ای صادر نمود.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب،کانون حقوق‌دانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در واکنش به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل، بیانیه‌ای صادر کرد. متن کامل بیانیه بدین شرح است:

خداوند سبحان ، حقوق بندگانش را پایه ای برای حقوق خود دانسته ، پس پاسداشت حقوق بندگان خدا ، برپایی حقوق خداوند متعال را به دنبال خواهد داشت .                              امام علی علیه السلام

اهداف و استراتژیهای سیاستمداران امریکا و متحدانش کاملاً استعماری – استکباری – ظالمانه و ضد حقوق بشر و ضد حقوق ملتهاست .                                                                        رهبر معظم انقلاب

امریکا ومتحدانش پس از چند ماه تلاش همه جانبه برای حذف عضویت ایران اسلامی در کمیسیون مقام زن سازمان ملل که حق قانونی کشورمان بوده عضویت ایران را حذف نمودند.

رژیم کودک کش آمریکا که کودک پنج ساله را دستبند می زند و زندانی می کند و مادر را جلوی چشم کودک به رگبار میبندد و کودکان بی دفاع و مجروح حاصل از جنگ که خودشان ترغیب و حمایت می کنند تحریم دارو و غذا می کند و ... ، خود مصداق بخشی از جنایتهای ضد حقوق بشری است.

حال این رژیم با این سوابق پیشنهاد اخراج ایران از کمیسیون مقام زن در سازمان ملل را ارائه می دهد. کانون حقوقدانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی  با این بیانیه به امریکا و متحدانش یادآوری کند که مهمترین ضعف سازمان ملل ، ناتوانی این سازمان در ممانعت از خودکامگی امریکا و متحدانش است.

به نظر میرسد وقت تحول کمیسیون های تخصصی سازمان ملل مانند کمیسیون مقام زن که یک کمیسیون مشورتی بین الدولی است رسیده و این کمیسیون‌ها باید به اصل عدم مداخله در امور داخلی کشورها که یکی از اصول بنیادین حقوق بین الملل است را رعایت نماید.

پیشنهاد می کنیم کشورهای موافق حذف ایران از این کمیسیون، به عراق ، یمن ، فلسطین و افغانستان و .... سفر کنند و حقوق زنان و کودکان قربانی ناشی از تصمیمات غیر قانونی و  وحشیانه خود را ببینند. همچنین رژیم جعلی اسراییل و اربابش امریکا و دنباله روانش بدانند، ایران ادعاهای دروغین حقوق بشری آنها را می شناسد.

در پایان کانون حقوقدانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی این تصمیم که نقض آشکار حقوق بشر و حقوق ملتها و نماد دیکتاتوری غرب است را محکوم می کند و به عملکرد کمیسیون مقام زن سازمان ملل اعتراض دارد.

کد خبر 93

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha