پیام تسلیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به مناسبت شهادت "خضر عدنان"

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به مناسبت شهادت خضر عدنان از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی بیانیه‌ای را صادر کرد.

سرویس اخبار شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به مناسبت شهادت خضر عدنان از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این اطلاعیه با اشاره به سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی آمده است:

«خضر عدنان» از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی که برای چهاردهمین بار توسط اشغالگران قدس بازداشت شده بود، پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا، روز سه شنبه در اردوگاه اسرای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید تا بشارتی دیگر برای آزادی قدس شریف از چنگال متجاوزان باشد.

شیخ عدنان در حالی پیش چشمان ناپاک مدعیان دروغین عدالت و حقوق بشر به شهادت رسید که حامبان این رژیم جعلی طی ۷۴ سال گذشته همواره در برابر ماشین کشتار، ترور، نژاد پرستی و کودک کشی این غده سرطانی سکوتی شرم آور و یا لبخندی از سر رضایت داشته اند!

صاحبان این طفل نامشروع و شجره خبیثه که غافل از مکر الهی بودند، در دستگاه محاسباتی خود، هرگز ظهور یک انقلاب بزرگ را در غرب آسیا پیش بینی نکرده بودند، انفلابی که آزادی ملت مظلوم فلسطین و پاکسازی قیله اول مسلمین از لوث صهیونیسم جنایت پیشه را آرمان اساسی خود قلمداد می کند.

در پرتو آموزه های بنیانگذار این انقلاب شکوهمند بود که آزادی فلسطین تبدیل به محور وحدت جهان اسلام شد و دامنه مقاومت در میان امت اسلامی به ویژه در سرزمین های اشغالی با پرچمداری شیخ احمد یاسین ها، فتحی شقاقی ها و عبدالعزیز رنتیسی ها روز به روز گسترده تر شد تا شاگردان خلف آنها امروز در سراسر سرزمین های اشغالی از غزه و کرانه باختری و قدس گرفته تا اراضی اشغالی ۴۸ و ۶۷ مبارزه‌ای یک‌پارچه را برای آزادی قدس شریف رقم بزنند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تسلیت شهادت شیخ عدنان که از آموزگاران مقاومت در کرانه باختری و منطقه جنین بود، به جناب زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، تاکید می کند برای ملتی که شهادت در راه آزادی و رهایی از بند متجاوزان را برای خود یک آرزو و افتخار می داند، آزادی قدس شریف وعده تخلف ناپذیر الهی و پاداش مجاهدان و مومنان خواهد بود. انهم یرونه بعیدا و نریه قریبا

کد خبر 932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha