محمدی: مسائل حوزه زنان را با نگاه علمی می‌شود حل کرد

معاون بانوان شورای ائتلاف البرز، مداقه‌ی علمی، خاصه در حوزه‌ی بانوان را، از خلأها و نیازهای اساسی حل مسئله عنوان کرد و برگزاری نشست های علمی و گفتگو محور را گامی مؤثر در جهت رفع این آسیب برشمرد.

سرویس استان‌های شانا - اولین نشست از سلسله جلسات علمی،گفتمانی با موضوع «رسالت های اجتماعی زن انقلابی در زمانه‌ی کنونی» به همت معاونت بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز در روز پنجشنبه مورخ ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار شد. حضور اساتید حوزه و دانشگاه و فعالان اجتماعی، فرهنگی، سیاسی از شاخص های مهم این نشست بود.

در ابتدای جلسه، سرکار خانم محمدی معاونت بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز،ضمن قدردانی از حضور مهمانان و مدعوین ارجمند، واکاوی و بررسی همه جانبه مسائل کشور برای رسیدن به راهبرد صحیح را از ضروریات خواندند.

ایشان تحلیل جامع الاطراف وضع موجود را از  مهمترین بخش های ارائه راهکار برای حل مسائل و عبور از بحران دانسته و تاکید کردند در بسیاری از مسائل اگر برای ارائه راهکار با جامعیت ورود شود،آن مسئله تبدیل به بحران نخواهد شد.

وی مداقه‌ی علمی، خاصه در حوزه‌ی بانوان را، از خلأها و نیازهای اساسی حل مسئله عنوان کرده و برگزاری نشست های علمی و گفتگو محور را گامی مؤثر در جهت رفع این آسیب برشمردند.

در ادامه جناب آقای دکتر اقبالی پژوهشگر حوزه زن و خانواده با محوریت کلان روندهای اجتماعی و رسالت زنان انقلابی به ارائه بحث پرداختند.

پس از ارائه کامل بحث، حاضرین محترم در جلسه ، به طرح سوالات و بیان دیدگاه های خود پرداختند.

کد خبر 937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha