تقدیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از حماسه شهید الداغی

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از نمایش این همه حماسه و غیرت در پیش چشم و روی جهانیان به خود می بالد.

سرویس اخبار شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به پاس حماسه سرایی مردمان دیار سربداران در بدرقه نماد جوانمردی و غیرت شهید الداغی بیانیه ای منتشر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

در تقویم ملت ایران، روزهای پرافتخار کم شمار نیست. بخشی از اوراق زرین این تقویم ، روایت غیرت، جوانمردی و سربداری جوانانی است که خون داده اند تا میراث دار عفت ، نجابت و پاکدامنی فرزندان این سرزمین باشند.

از مشرق این سرزمین هر روز خورشیدی طلوع می کند و منظومه افتخاری سروده می شود. یک روز با نام حسین فهمیدهء شهید دفاع از وطن، روزی دگر با نام محسن حججی شهید دفاع از حرم، و در صبحی دیگر شهید آرمان علی وردی و سید روح الله عجمیانِ شهدای دفاع از امنیت وطن و در سپیده دمی هم با یاد و نام حمیدرضا الداغی شهید دفاع از غیرت و حمیت وطن.

آفرین به مردم کشورمان ایران که هویت ملی خود را با چنین دلاورمردانِ مردی آذین بسته اند. چه رشک برانگیز است این سرمایه غرورآفرین! حمیدرضا از جنس مردان بی ادعا بود. نمادی زنده و پویا از هویت ملی سرزمین مان ایران . او گوشه ای از قدرت نرم ایران عزیز را به رخ بدخواهان این مرز و بوم کشاند و شهادت وی همدلی و همگرایی مردمی را به نمایش درآورد تا کم نظیرترین بدرقه تاریخ سربداران بر دستان و شانه های خود رقم بزنند.

الداغی ها و رستاخیز مردم سبزوار باید در کتاب های درسی کودکان و سینه مادران این سرزمین به عنوان منظومه های افتخار سروده شوند. آرش هایی که مرزهای غیرت و جوانمردی را با خط خونی که بر زمین می کشند، افق های نورانی این سرزمین را بشارت می دهند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از نمایش این همه حماسه و غیرت در پیش چشم و روی جهانیان به خود می بالد و سرتعظیم بر آستانه آن یگانه ای می ساید که هویت مردمان این سرزمین را از جنس غیرت، عدالت، نجابت و شجاعت سرشته است.

حماسه حضور مردم مشهد و سبزوار در تشییع پیکر شهید الداغی ثابت کرد که ملت ایران در پاسداری از ارزش های اخلاقی و عفت و حفظ حرمت نوامیس خود غیور و فداکار است و اجازه نخواهد داد مروجان بی حجابی و برهنگی ، بی بند و باری و بی عفتی را در این سرزمین رواج دهند و رسمیت بخشند.

کد خبر 941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha