واکنش معاون استان‌های شورای ائتلاف به اظهارات عبدالحمید

معاون استان های شانا در یادداشتی نوشت: از نظر مولوی عبدالحمید، قاچاقچیانی که زندگی جوانان را متلاشی می‌کنند، محترم هستند اما حقوق شهروندانی که امنیت را در کشور تأمین می‌کنند، اهمیتی ندارد!

به گزارش شانا، نورالدین قدیمی، معاون استان های شانا، در واکنش به اظهارات اخیر مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت سیستان و بلوچستان، در خطبه های روز ۱۵ اردیبهشت، طی یادداشتی که در کانال شخصی خود در ایتا منتشر کرده است، نوشت:

مولوی عبدالحمید در خطبه‌های روز ۱۵ اردیبهشت با انتقاد از اعدام قاچاقچیان مواد مخدر گفت: «ما خیرخواهانه می‌گوییم که جلوی این اعدام‌ها را بگیرید. اعدام برای کشور و ملت ایران ضرر است. چرا دنیا بگوید که ایران بیشترین آمار اعدام را دارد. کدام دولت، ملت خودش را می‌کُشد. اینها ملت شما هستند و کشتن اینها درست نیست.»

جناب مولوی عبدالحمید که سابقه دفاع از تروریست ها را نیز در کارنامه دارد، اینک حامی قاچاقچیان شده و درحالی از حقوق قاچاقچیان مواد مخدر حمایت می کند که این قاچاقچیان سبب متلاشی‌شدن زندگی هزاران نفر از مردم بیگناه کشور شدند. جوانانی که بر اثر مصرف مواد مخدر، خانواده‌هایشان متلاشی شد و بسیاری از این جوانان دست به خودکشی زده و یا به‌سبب مصرف این مواد در جوانی از دنیا رفتند!

گفتنی است در هفته گذشته مورخ ۱۰ اردیبهشت نیز، رئیس پلیس شهر سراوان، شهید علیرضا شهرکی و همسرش توسط تروریست‌های معاند به شهادت رسیدند؛ اما جناب مولانا حتی به خودش زحمت نداد که یک تسلیت ساده به خانواده ایشان بگوید؛ اما با تمام وقاحت از حقوق قاچاقچیان حمایت می کند!

از نظر مولوی عبدالحمید، قاچاقچیانی که زندگی جوانان این سرزمین را متلاشی می‌کنند، محترم هستند و باید در این کشور به‌صورت آزادنه به شغل شریف قاچاق مشغول باشند؛ اما حقوق شهروندانی که امنیت را در کشور تأمین می‌کنند، اهمیتی ندارد!

کد خبر 946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha