پیام تسلیت دکتر روح‌الامینی در پی درگذشت دکتر شیبانی

معاون احزاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پی درگذشت دکتر شیبانی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، دکتر عبدالحسین روح‌الامینی عضو شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت دکتر شیبانی پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

انالله وانا الیه راجعون

درگذشت پزشک متعهد و مجاهد خستگی ناپذیر دکتر عباس شیبانی را به احاد ملت شریف ایران خصوصا جامعه پزشکی تسلیت عرض می نمایم.

زندگی دکتر شیبانی به دلیل بناشدن بر اساس اصول اسلام ناب محمدی واجد سیری مستقیم و الگویی روشن و شفاف برای خواص اهل بصیرت و سیاستمداران مهین عزیزمان به یادگار خواهد ماند.

 ۹ دهه زندگی پر برکت ایشان چه در زمان دانشجویی و مبارزه با رژیم ستمشاهی و چه در زمان انقلاب و ادوار مختلف پس از آن نمایانگر عمل بر اساس وظیفه و تکلیف شرعی به دور از شعار زدگی و دنیاطلبی بود.

یادگار تاسیس هیات امناء صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در وزارت بهداشت، درمان و آمورش پزشکی نیز یکی از یادگارهای این پزشک متعهد است که از ثمرات ارزشمند آن بهره مندی طیف وسیعی از بیماران و کودکان نیازمند به عمل حلزون گوش وسایر وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز آن است.

درگذشت این پزشک متعهد را به خانواده محترم ایشان و به عموم مردم ایران و نیز جامعه خدوم پزشکی کشور تسلیت عرض می نمایم و برای ایشان علو درجات و رحمت و غفران الهی مسئلت می نمایم

دکتر عبدالحسین روح الامینی

۱۴۰۱/۱۰/۲

کد خبر 95

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha