مسئولین کمیته‌های شورای ائتلاف معرفی شدند/ تاکید دکتر حدادعادل بر شبکه‌سازی نیروهای جبهه انقلاب

نخستین جلسه مسئولین جدید کمیته‌های معاونت سازماندهی و شبکه‌سازی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور دکتر حدادعادل رئیس و داوری دبیر شورای ائتلاف برگزار شد.

سرویس اخبار شانا - دکتر سیدعلی ریاض معاون سازماندهی و شبکه‌سازی اجتماعی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از تعیین مسئولین کمیته‌های زیر مجموعه این معاونت در راستای تکمیل ساختار تشکیلاتی شورای ائتلاف خبر داد.

سید علی ریاض در توضیح این خبر گفت با پیشنهاد بنده و تایید دبیر محترم شورای ائتلاف، برای کمیته‌های زیر مجموعه معاونت سازماندهی و شبکه‌سازی از میان جوانان مومن و انقلابی که سوابق مدیریتی و علمی بالایی داشته و با ساختار شورای ائتلاف همکاری دارند پنج نفر انتخاب شدند که اولین جلسه هیئت اجرایی جدید معاونت نیز با حضور آقایان حدادعادل رئیس و داوری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد.

معاون سازماندهی و شبکه‌سازی اجتماعی شورای ائتلاف در خصوص اولین نشست مسئولین جدید کمیته‌های شورای ائتلاف گفت: در ابتدای این نشست بنده توضیحی در خصوص روند انتخاب مسئولین کمیته‌ها مطرح و گزارشی از سوابق مدیریتی، سیاسی و علمی منتخبین ارائه کردم.

وی در ادامه افزود: سپس دکتر حداد عادل رئیس محترم شورای ائتلاف نیز رهنمودهای تشکیلاتی خطاب به مسئولین جدید کمیته‌ها داشته و ضمن تاکید بر لزوم افزایش ارتباط با نیروهای جبهه انقلاب، شبکه‌سازی نیرویی را یکی از مهم‌ترین اقدامات و ماموریت‌های شورای ائتلاف و مسئولین جدید کمیته‌ها برشمرده و بر تسریع در پیشبرد ماموریت‌های محوله تاکید کردند.

پس از سخنان دکتر حدادعادل، دکتر سید علی ریاض معاون سازماندهی و شبکه‌سازی شورای ائتلاف و عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب نیز در سخنانی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تشکیل سریع کمیته‌ها و انتخاب مسئولین کانون‌های زیر مجموعه هر کمیته‌ را تشریح و از راه‌اندازی کمیته‌های متناظر در استان‌ها و شهرستان‌ها خبر داد.

مطابق این خبر آقایان دکتر پورابراهیمی به عنوان مسئول کمیته اقتصاد کلان، حجت‌الاسلام منتج به عنوان مسئول کمیته فرهنگی، دکتر مسعودی اصل به عنوان مسئول کمیته علمی آموزشی، دکتر کامل نواب به عنوان مسئول کمیته اجتماعی، دکتر منتظری به عنوان مسئول کمیته هنری و دکتر رئوفی به عنوان دبیر معاونت معرفی و احکام آنان صادر شد.

کد خبر 950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    توفیق روزافزون برای عزیزان به حاج آقا منتج.انشاالله از برآیند تلاش این عزیزان شاهد انتخاباتی با شکوه و موجب رضای پروردگار, ولیعصر و رهبری عزیز و‌حکیم انقلاب باشیم.
  • جواد رستمی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    سلام درود خدا بر روح پاک شهید حاج قاسم سلیمانی از ما جوانان انقلابی هم استفاده کنید. 09125435923