کد خبر 954
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
بوربور: دولت در معرفی وزیر آموزش و پروش تسریع کند

دبیرکل جمعیت وفاداران بیان کرد دولت لازم است در معرفی وزیر آموزش و پروش تسریع کند و به خواسته رهبر معظم انقلاب جامه ی عمل بپوشاند.

سرویس احزاب شانا - نهصدوهفدهمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز هیجدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور دبیرکل و اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.این جلسه بصورت مجازی برای دبیران تمامی استان ها برقرار بود و برخی از دبیران استان ها نیز در آن بصورت برخط حضور داشتند.  

این نشست با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد سپس در ابتدای جلسه آقای مهندس بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیان کردند هفته جاری مملو از افتخارات بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران بود از یک طرف سفر ریاست محترم جمهور به سوریه به نمایش گذاشتن تسلیم قدرت های جهانی در برابر اراده جمهوری اسلام ایران بود. این سفر نشان داد نقش محوری تعیین کننده ایران قوی در منطقه دیگر قابل انکار نیست همانطور که شاهد بودیم خود غربی ها این سفر را جلوه گر شکست سیاست های آمریکایی و اسرائیلی در منطقه نامیدند و از طرف دیگر برگزاری نمایشگاه اکسپو در تهران و حضور تجار بیش از ۶۰ کشور تاکنون در این نمایشگاه تصویر دیگری از قدرت نمایی ایران قوی بود که عملا شکست تحریم ها را بیش از پیش عیان کرد. اینکه با وجود تحریم های بسیار شدید غرب علیه ایران، تولیدات صنعتی در ایران به کیفتی برسد که توان جذب مشتری خارجی را داشته باشد نشان از توقف ناپذیر بودن اراده ایران و ایرانی است.  

ایشان درخصوص مسائل اقتصادی بیان کردند با وجود تلاش های بسیار زیاد دولت، اما به نظر می رسد بدنه کارشناسی توجهی به سیاست های دولت ندارد و در بعضی موارد این عدم همراهی به قدری واضح است که شائبه عناد داشتن این کارشناسان را بوجود آورده است که لازم است دولت بدون رودربایستی و با قاطعیت برخورد کند و دولت باید توجه کند که سالها برای تغییر فرصت ندارد بلکه کمتر از دوسال دیگر باقیست و این دوسال هم به سرعت تمام خواهد شد. ایشان افزودند جمعیت وفاداران از ابتدای تشکیل دولت با برگزاری جلسات متعدد اقتصادی سعی کرد با ارائه پیشنهادات عملیاتی به دولت کمک کند و در موضوع ارز نیز مکاتباتی با ریاست محترم جمهور انجام داده است که تاحصول نتیجه نهایی موضوع را  پیگیری خواهد کرد.

در پایان پیرو منویات مقام معظم رهبری در موضوع آموزش و پرورش ،‌ دبیرکل جمعیت وفاداران بیان کرد دولت لازم است در معرفی وزیر آموزش و پروش تسریع کند و به خواسته رهبر معظم انقلاب جامه ی عمل بپوشاند

در همین خصوص با پیشنهاد اعضای حاضر در جلسه مصوب شد پیرامون منویات مقام معظم رهبری در موضوع آموزش و پروش کمیته ی فرهنگیان جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی دغدغه های معظم له را احصاء و آنها را به دولت منتقل نماید.  

در ادامه، اعضای حاضر در جلسه نکته و نظرات خود را بیان کردند.

کد خبر 954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha