رئیس و دبیر "شورای ائتلاف شهرستان شهریار" انتخاب شدند

قدیمی با اشاره به انتخاب رئیس و دبیر شورای ائتلاف شهرستان شهریار گفت: شورای ائتلاف مرکز حامی منتخب شورای ائتلاف شهرستان شهریار خواهد بود.

سرویس استان‌های شانا - جلسه هیئت موسس شورای ائتلاف شهرستان شهریار با حضور معاون هماهنگی امور استان‌های شورای ائتلاف و نایب رئیس شورای ائتلاف استان تهران برگزارشد. در این جلسه معین شهرستان های غرب تهران و معاون رسانه و فضای مجازی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان تهران نیز حضورداشتند.

نورالدین قدیمی در این مراسم که با حضور اعضای هیئت موسس در دور جدید و تعدادی از اعضای شورای  ائتلاف شهرستان شهریار برگزارشد، با اشاره به ضرورت وحدت همه نیروهای انقلابی گفت: شورای ائتلاف دربرگیرنده گروه ها و جریان های پایبند به اصول انقلاب اسلامی است با نگاه ها و سلایق مختلف و متنوع است.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه گفت: شورای ائتلاف در عین اینکه حمایت از دولت مردمی و مجلس انقلابی را از وظایف خود می داند اما موظف به پیگیری امور و مشکلات مردم از طریق نمایندگان خود در هر شهر و شهرستان است و مطالبه گری خود را دقیقاً مصداق کمک به دولت می داند. وی در ادامه افزود: برای مثال در موضوع رتبه بندی معلمان، شورای ائتلاف جزو اولین مجموعه هایی بود که بیانیه داد و از معلمان حمایت کرد.

در ادامه قدیمی با اشاره به نیاز جریان انقلابی به اقدامات تشکیلاتی گفت: این مسیر که برای ما مشخص شده است، میسر نمی شود مگر اینکه ما بتوانیم تشکیلات قوی. منسجم و ساختارمند داشته باشیم.

نورالدین قدیمی با اشاره به نقش حساس بانوان تاکید کردکه یکی از کارهای اصلی ما در شورا، شناسایی بانوان شاخص و استفاده از ظرفیت های بالای این قشر از جامعه در هر شهر و استان است.

در پایان قدیمی با اشاره به انتخاب رئیس و دبیر شورای ائتلاف شهرستان شهریار گفت: شورای ائتلاف مرکز حامی منتخب شورای ائتلاف شهرستان شهریار خواهد بود.

در پایان این جاسه ، با رای گیری اعضای شورای شهریار، آقایان مهندس بختیاری فر به عنوان رئیس و دکتر بهرامی به عنوان دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخاب شدند.

کد خبر 967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha