کد خبر 971
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
گزارش عملکرد معاونین شورای ائتلاف قزوین ارائه شد

سبحانی فر دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین به چارت تجدید این تشکیلات اشاره کرد و به تشریح برنامه‌های این شورا پرداخت.

سرویس استان‌های شانا - نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین با حضور اعضای مرکزی شورای ائتلاف، رئیس و دبیران شورای ائتلاف شهرستان های استان قزوین و مسئولین کمیته ها در سالن اجتماعات بوستان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام عباسی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: هدف ما در فعالیت های سیاسی باید رضایت خداوند باشد و ما باید در مسیر حق و عدالت حرکت کنیم.

در ادامه سبحانی فر دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین به چارت تجدید این تشکیلات اشاره کرد و به تشریح برنامه‌های این شورا پرداخت.

همچنین فرمانی رئیس شورای شهر قزوین نیز به اهمیت کار تشکیلاتی اشاره کرد و گفت: کار تشکیلاتی تاثیر بسیار بالایی در پیشبرد برنامه ها در ابعاد مختلف سیاسی و اجتماعی دارد و منجر به همدلی و وحدت اجتماعی می شود.

خانم مرادی مسئول کمیته بانوان و گروسی مسئول کمیته جوانان نیز گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این کمیته ها ارائه و برنامه های خود را اعلام کردند.

کد خبر 971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha