پیام تسلیت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی درپی درگذشت دکتر شیبانی

در این پیام تسلیت آمده است: این مرد خدا بسیار ساده زیست و مردمی بوده، روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، دبیرکل و اعضا شورای مرکزی و مشورتی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم عباس شیبانی بیانیه‌ای صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت دکتر عباس شیبانی از اعضا هیات موسس جمعیت و عضو شورای مرکزی و نیز دبیر کل پیشین جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، که تا آخرین روزهای حیات و با تحمل سختی و مشقت در همه جلسات جمعیت حضور پیدا می کرده را به خانواده و همه دوستداران ایشان تسلیت عرض می نماییم.

مرحوم شیبانی در دوران حیات خود در پیش از پیروزی انقلاب مبارزات همه جانبه علیه رژیم طاغوت ستمگر داشت، و پس ازپیروزی انقلاب اسلامی  همیشه با بصیرت تمام در کنار حضرت امام و مقام معظم رهبری ، انقلاب اسلامی را همراهی و حمایت نمود.

 در حوزه های پزشکی، مجلس خبرگان، ادوار مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر تهران و در کلیه امور عام المنفعه منشأ خدمات ارزنده و والایی بوده که برکات آن برای همگان مشهود است..این مرد خدا بسیار ساده زیست و مردمی  بوده، روحشان شاد و یادشان گرامی باد.هم چنین برای بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند منان طلب مینماییم .

 در ضمن به اطلاع می رساند؛ مراسم سوم و هفتم آنمرحوم روز یکشنبه۴دی۱۴۰۱ در مسجد نور واقع در میدان فاطمی از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ برگزار می گردد.

کد خبر 98

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha