پیام تبریک دکتر حدادعادل به‌مناسبت بازگشت ناوگروه نیروی دریایی ارتش از دریانوردی دور دنیا

دکتر غلامعلی حدادعادل با صدور پیامی بازگشت ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.

سرویس اخبار شانا - دکتر غلامعلی حدادعادل افتخار دریانوردی موفقیت‌آمیز هشت‌ماهه به دور دنیا را اقدامی دلیرانه دانست که با مدیریت مبتنی بر دانش و تخصص و برنامه‌ریزی دقیق صورت گرفته است و نشانۀ همت بلند فرزندان این مرز و بوم و برهانی روشن بر درستی واقعیت «ما می‌توانیم» است.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

امیر دریادار شهرام ایرانی

فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

اکنون که ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از یک دریانوردی موفقیت‌آمیز هشت‌ماهه و طی مسیر حدود شصت‌وپنج هزار کیلومتر به دور دنیا با افتخار به میهن عزیز بازگشته، این موفقیت و افتخار را به جناب‌عالی و نیروی دریایی و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گوید.

بی‌گمان این اقدام دلیرانه که با مدیریت مبتنی بر دانش و تخصص و برنامه‌ریزی دقیق صورت گرفته، نشانۀ همت بلند فرزندان این مرز و بوم و برهانی روشن بر درستی واقعیت «ما می‌توانیم» است. ناوشکن تمام ایرانی دنا که در معیت ناو یکصدهزارتنی مکران این سفر را به انجام رسانده، گواه اقتدار علمی و دانش فنی و نظامی افسران و مهندسان و مدیران صنعتی کشور در نیل به خودکفایی محسوب می‌شود.

سپاسگزاری از فرماندۀ محترم این ناوگروه و افسران و همراهان ایشان در این مأموریت پرافتخار و نیز حق‌شناسی از خانواده‌های محترم و صبور آنان وظیفه‌ای است که نباید فراموش شود. ملت ایران به فرزندان دلیر خود که با ایمان و فداکاری و تلاش، از امنیت ملی و اقتدار دریایی میهن اسلامی پاسداری می‌کنند افتخار می‌کند و برای آنان و همۀ کسانی که در راه سربلندی جمهوری اسلامی ایران تلاش و مجاهدت می‌کنند آرزوی توفیق روزافزون دارد./

کد خبر 983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha