تبریک ولادت روز دختر و میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله

شورای ائتلاف البرز به مناسبت روز دختر بیانیه‌ای صادر کرد.

سرویس استان‌های شانا - معاونت بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام الله و روز دختر بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

هر خانه ای که در آن دختر باشد هر روز دوازده برکت و رحمت از ایمان ارزانی اش میشود و زیارت فرشتگان در آن قطع نمیگردد.

پیامبر اکرم صلی الله

دختر نهال مستعدی است که بالندگی و آبادانی خانواده و میهن در گرو رشد و پرورش شایسته اوست و دختر مسلمان با پاسداری از سرمایه های الهی و اخلاقی و حرکت در جهت این مسیر متعالی قادر به تاثیر گذاری در معادلات ملی و نظام جهانی است.

نامگذاری میلاد فرخنده حضرت معصومه سلام الله به روز دختر ، یادآور اهمیت و ضرورت پرداختن عالمانه و مدبرانه به جهان دختران و همچنین سیاستگذاری متناسب با ظرفیت ها و نیاز این عزیزان ومبتنی بر ایجاد آگاهی و شناخت هویتی،الگو سازی و ایجاد امیدواریست.

بدون تردید، توجه به اهمیت و ضرورت این روز و فرصت های آن، همچنین دقت به وضعیت دختران در جامعه که برای اصلاح و بهبود آن به عزم و اهتمام ملی نیاز است، می تواند از روز ملی دختران، فرصتی مغتنم برای انجام کار جمعی بسازد که زمینه های حرکت های بزرگ و تغییر و تحولات درخشان برای پیشرفت و بهبود زندگی دختران را فراهم نماید.

این ایام خجسته و فرخنده را به والدین محترم و دختران این مرزو بوم تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق بهره‌مندی از سیره حضرت معصومه سلام الله برای ساختن ایرانی شایسته‌ی زیست دختر مسلمان این سرزمین خواستاریم.

کد خبر 989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha