نشست شورای ائتلاف هلیلان با حضور رئیس و دبیر شورا برگزار شد

دبیر شورای ائتلاف ایلام گفت: حرکت بر مدار قرآن ، عترت ، انقلاب اسلامی ، دفاع از ولایت و آرمان شهدا از شاخصه های اصلی منشور شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی است.

سرویس استان‌های شانا - همزمان با میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) همایش شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان هلیلان با حضور قاطبه شریف نیروهای انقلابی در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر توحید این شهرستان برگزار شد.

 در این همایش " کلانتر بارانی " رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام در سخناتی با اشاره به میلاد مسعود امام رئوف بر اهمیت توسل به این امام همام و نیز نقش شیعه ، فقه و فقاهت در پیشبرد اسلام ناب محمدی و حرکت در مسیر عترت و انقلاب اسلامی تاکید و هدف از برگزاری این گونه جلسات را پیگیری مشکلات منطقه و حفظ و اتحاد نیروهای انقلابی در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی بر شمردند .

در ادامه " رحمت بادفر " دبیر شورای ائتلاف استان ایلام در تحلیلی به وضعیت حاکم بر روند فعالیت های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی پرداخت .

وی اظهار کرد: تحقق اهداف شورای ائتلاف در گرو انسجام و هم افزایی بین نیروهای انقلاب اسلامی است و در این مسیر امید آفرینی و تعاملات راهبردی و موثر با نیروهای جریان انقلاب سر لوحه فعالیت و راهبرد خود قرار داده‌ایم .

دبیر شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی استان ایلام منشور شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را بر اساس گفتمان و توصیه های امامین انقلاب دانسته و خاطرنشان کردند : حرکت بر مدار قرآن ، عترت ، انقلاب اسلامی ، دفاع از ولایت و آرمان شهدا از شاخصه های اصلی منشور شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی است.

گفتنی است در پایان این همایش رئیس و دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان ایلام با فرماندار شهرستان هلیلان دیدار و خواسته ها و مشکلات مطرح شده مردم را با ایشان در میان نهادند و فرماندار با قدر دانی از رییس و دبیر شورای ائتلاف استان قول پیگیری و مساعدت دادند .

کد خبر 1045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha