دعوت شورای ائتلاف خراسان جنوبی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در پیامی سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و یوم ا... ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

مقام معظم رهبری:

"برای اینکه به هدف برسیم، باید راه را گم نکنیم برای اینکه راه را گم نکنیم، باید نقشه‌ی اصلی و اساسی، جلوی چشم ما باشد، آن را بشناسیم و بدانیم. نقشه‌ی امام، کار اصلی امام، بنای یک نظم مدنی - سیاسی براساس عقلانیت اسلامی بود."

چهاردهم خرداد ماه سالروز عروج ملکوتی بزرگمردی است که نه تنها ایران بلکه جهان اسلام وامدار مجاهدت‌های اوست مرجع تقلیدی که ولایت فقیه را از مستندات فقهی شیعه ، در دوره معاصر در عرصه اجتماع در قالب جمهوری اسلامی متبلور ساخت . رهبر فرزانه ای که در دوره ای از تاریخ که مادی گرایان غرب و شرق به ظن باطل خود دین را به کنج خانه ها و خلوت گاه ها کشانده بودند با توکل بر قدرت لایزال الهی و با هدایت مردم مسلمان و انقلابی ایران توانست کاخ سیاه ۲۵۰۰ساله ظلم و جور و ستم شاهی را نابود ساخته و نظامی مبتنی بر آموزه‌های دینی با مشارکت حداکثری سیاسی مردم بنا نهد. امروز پاسداری از این میراث ارزشمند فکری ، سیاسی و اجتماعی وظیفه سنگینی است بر دوش پیروان پیر جماران ، که با تاسی از اندیشه های امام راحل و با اقتدا و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) ، خطر هرگونه وارونه نمایی واقعیت و تحریف اندیشه های بنیانگذار انقلاب اسلامی را دفع نموده و ان شاء ا... زمینه ساز شکل گیری تمدن نوین اسلامی و به دنبال آن ظهور ولایت عظمی حضرت بقیه ا... باشند.

 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی ضمن تسلیت ایام سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر یوم الله ۱۵ خرداد ماه ، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام و تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری و آرزوی طول عمر با برکت برای معظم له ، از آحاد امت خداجوی استان دعوت می نماید تا در مراسم محوری گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در بیرجند که شنبه ۱۳/۳/۱۴۰۲ راس ساعت ۱۹ در محل حسینیه جماران با سخنرانی حجت السلام و المسلمین طائب برگزار می گردد شرکت فرمایند.

کد خبر 1048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha