امام خمینی ابراهیم وار بت طاغوتیان زمانه را در هم شکست

در این بیانیه آمده است: امید که امانت دار شایسته این انقلاب باشیم و پرچم برافراشته این نهضت مقدس را به صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله الاعظم (عج) برسانیم.

سرویس احزاب شانا - جبهه ایستادگی ایران اسلامی به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام تاریخی ۱۵ خرداد بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

نیمه خرداد هر سال یادآور قیام تاریخی ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ و پرواز آسمانی بزرگ مردی است که تا دنیا دنیاست، نام و یادش زنده و جاوید خواهد ماند و حسرت نبودنش آتش بر دل انسان های آزاده خواهد افکند.

آزادمردی که وارستگی و آزاده زیستن را به ما و همه جهانیان آموخت و نشان داد که تاریخ تکرار شدنی است و با نیروی ایمان، در روزگاری که تمدن انسانی و اسلامی رو به زوال و انحطاط بود، ابراهیم وار بت طاغوتیان زمانه را در هم شکست و توانست با اندیشه های روشنگرانه، نور بیداری و امید را در دل مردم خموده و دردمند روشن کند و جانی دوباره بر دل های خسته بدمد و رهبر انقلابی شود که تا همیشه در دل تاریخ زنده و پابرجا خواهد ماند.

پیر جماران و معمار کبیر انقلاب توانست با استقلال، آزادی و وحدت کلمه، ایران را در اوج عزت و آزادگی نگاه دارد و پس از ایشان نیز رهبر فرزانه و خردمندمان، حضرت آیت الله خامنه ای “مدظله العالی“ در پرتو اندیشه والای امام خمینی (ره)، طلایه دار این نهضت بی بدیل در مسیر افتخار و سربلندی ایران اسلامی است.

جبهه ایستادگی ایران اسلامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت جان گداز امام خمینی (ره) به محضر مقام معظم رهبری، مردم نجیب و آزاده ایران و با گرامی داشت یاد و خاطره امام و شهدای گلگون کفن قیام ۱۵ خرداد، بار دیگر با آرمان های رفیع خمینی کبیر (ره) تجدید بیعت نموده و اعلام می دارد بر سر پیمان خود با نایب بر حق ایشان، حضرت آیت الله امام خامنه ای “مدظله العالی“ در صیانت از ارزش های اصیل و اهداف ارزنده امام (قدس سره الشریف) خواهد ایستاد و با قدرت و صلابت راه امام را که همان راه انبیای الهی است با هدایت خردمندانه پیشوای فرزانه انقلاب ادامه خواهد داد.

امید که امانت دار شایسته این انقلاب باشیم و پرچم برافراشته این نهضت مقدس را به صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله الاعظم (عج) برسانیم.

کد خبر 1055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha