دعوت جمعیت وفاداران انقلاب از مردم برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی مردم غیور ایران اسلامی را به شرکت هرچه باشکوهتر در مراسم گرامیداشت این ایام که بی شک از مصادیق ایام الله است، دعوت می نماید.

سرویس احزاب شانا - جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی درباره ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

《هوالعزیزالحکیم》

چهاردهم خردادماه، سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب، حضرت روح الله، بت شکن زمان و زمانی مجدد برای بیعت با اصول و ارزش های انقلاب اسلامی سال ۵۷ است. انقلابی که نتیجه خواست و اراده مردمی بود که در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ حرکت خود را به پشتوانه مرجعیت دینی شیعی آغاز کرد و بذری را کاشت که امروز پس از ۴۵ سال قویتر و مقتدر تر از قبل می گردد. بی شک حمایت از مستضعفان، مبارزه با مستکبران، احیای ارزش‌های الهی، ایجاد عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد که در شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" متبلور شد، سرفصل ها و اصول این حرکت عظیم الهی را تشکیل می‌دهند.

در ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی؛ در آستانه نظم نوین جهانی با دستاوردها و پیشرفت های چند وجهی و استراتژی دیپلماسی فعال در عرصه ی مبادلات بین المللی جمهوری اسلامی ایران رو به رو هستیم.

 جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت چهاردهم و پانزدهم خردادماه، با گرامیداشت یاد حضرت امام و شهدای انقلاب اسلامی، بار دیگر بیعت خود را با ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی اعلام داشته و مردم غیور ایران اسلامی را به شرکت هرچه باشکوهتر در مراسم گرامیداشت این ایام که بی شک از مصادیق ایام الله است، دعوت می نماید.»

کد خبر 1056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha