نخستین جلسه معاونت احزاب شورای ائتلاف فارس برگزار شد

نخستین جلسه معاونت احزاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا - عصر پنجشنبه مورخ ۲۵ خردادماه نخستین جلسه معاونت احزاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس با حضور دبیران احزاب و تشکل‌های ولایتمدار استان فارس در دفتر حزب مؤتلفه اسلامی استان فارس برگزار گردید.

 در ابتدای این نشست دکتر مجید فروردین رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس ضمن عرض خیرمقدم به دبیران احزاب و تشکل‌های ولایتمدار استان فارس، آخرین وضعیت نیروهای انقلاب استان فارس و تحلیل وضعیت سیاسی استان فارس را ارائه نمود و ابراز امیدواری کرد با نزدیک شدن به ایام انتخابات شاهد فعالیت بیشتر جریانات سیاسی و افزایش مشارکت در انتخابات باشیم.

در ادامه این جلسه مهندس ابراهیم شعرا دبیر جبهه پیروان ولایت استان فارس و معاون احزاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس، وحدت، همدلی و همگرایی هرچه بیشتر فعالان سیاسی و عناصر اثرگذار در استان را زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی دانست و با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری بر سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت انتخابات اشاره کرد و مسئولیت همه احزاب و تشکل‌های ولایتمدار استان فارس جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی را خاطرنشان نمود و برنامه‌های معاونت احزاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس برای انتخابات پیش‌رو را تشریح نمود.

سومین بخش از این جلسه به ارائه راهکارهای افزایش مشارکت در انتخابات توسط رئیس کارگروه افزایش مشارکت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس اختصاص یافت. غلامرضا صفرپور در این جلسه با ارائه آخرین آرایش نیروهای انقلابی در سطح کشور، وضعیت انتخابات پیش‌رو را مبتنی بر حالت‌های مختلف تجزیه و تحلیل نمود.

در پایان این جلسه دبیران احزاب شرکت کننده در این نشست نکات و نقطه نظرات خود را بیان نموده و بر همگرایی و وحدت هرچه بیشتر نیروهای انقلاب در استان فارس تاکید نموده و آمادگی خود را جهت برگزاری انتخاباتی پرشور اعلام نمودند.

کد خبر 1105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha