کارگروه ارزیابی عملکرد نمایندگان مجلس استان کرمان تشکیل شد

رئیس شورای هماهنگی تشکل ها و نیروهای ولایی و انقلابی استان کرمان از انتخاب کارگروه ارزیابی عملکرد نمایندگان مجلس خبر داد.

سرویس استان‌های شانا  - نشست شورای هماهنگی تشکل ها و نیروهای ولایی و انقلابی استان کرمان عصر روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه در حسینیه شهید صابری کرمان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مهدی عرب‌ پور رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان اظهار داشت: مجموعه به یک کمیته سیاسی به منظور ارزیابی عملکرد نمایندگان فعلی و بررسی سوابق و شرایط نامزدهای آتی انتخابات مجلس شورای اسلامی نیاز داشت که آن را به شور گذاشتیم و برای تشکیل آن صحبت کردیم، مقرر شد آن را با ۷ نفر تشکیل دهیم و بعد از آن در صورت نیاز به تعداد اعضای کمیته سیاسی اضافه شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان اضافه کرد: هم در استان و هم در شهرستان کرمان کارگروه شورای ائتلاف را هم داریم در واقع سه کارگروه شکل می گیرد و معتقدم در نهایت تجمیع و پرقدرت می شود.

دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از بخشنامه ای سخن به میان آورد که نمایندگان نمی توانند مسوولان دولتی را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه این بخشنامه از نظر قانونی اشکال دارد چراکه نماینده تا روزی که نماینده است، حق نظارت و بازدید دارد، گفت: به منظور بررسی مشکلات و وظیفه نظارتی نمایندگان باید حضوری فعال در صحنه داشته باشند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به کمبود و قطعی آب در برخی محلات شهر کرمان اشاره کرد و عنوان داشت: نقاط مختلف استان آب ندارند، اگر مسوولان امر را بخوانیم و توضیح بخواهیم ،آنها باید پاسخگو باشند.

در این نشست با انتخاب حضار اعضای کمیته سیاسی شورای هماهنگی تشکل ها و نیروهای ولایی و انقلابی استان کرمان انتخاب شدند.

کد خبر 1120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha