قدیمی: شورای ائتلاف یک جریان انقلابی فرهنگی است

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف حزب نیست بلکه یک جریان انقلابی فرهنگی است و در جهت وحدت همه نیروهای انقلابی تلاش می کند.

سرویس استان‌های شانا - جلسه جمعی از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۴/۲در محل دفتر شورا با حضور آقای دکترنورالدین قدیمی معاون محترم هماهنگی امور استانهای شورای ائتلاف کشور برگزار گردید.

در این جلسه پس از تلاوت قرآن کریم ابتدا حجت الاسلام والمسلمین نجفی زاده رئیس شورا ضمن عرض خیر مقدم و تشکراز آقای قدیمی گزارشی از اقدامات و وضعیت شورا ارائه  و اظهار داشتند جلسات زیادی با مسئولین استان، نماینده محترم ولی فقیه، استاندار، اعضای شورای شهر و ... به منظور کمک به دولت، حل مسائل فرهنگی و اجتماعی داشته ایم .

همچنین هرفصلی یکبار و بعضی اوقات فوق العاده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان جلسه برگزار و مطالبه گری در موضوعات مختلف صورت گرفته و در جهت ایجاد وحدت بین نیروهای ارزشی و انقلابی، جریانها و احزاب همسو پیگیری جدی بعمل آوردیم.

سپس هریک از اعضای شورا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

درادامه آقای قدیمی باتشکر از تلاش دوستان اظهار داشتند دولت آقای رئیسی در این دوسال بحمد الله اقدامات خیلی خوبی درابعاد مختلف خارجی و داخلی  سیاسی ،اجتماعی ،اقتصادی و معیشتی انجام داده باعنایت به اینکه دولت را با خزانه خالی و کلی بدهی تحویل گرفت و مشکلاتی که ممکن بود برای کشور به وجود آید برطرف کرد ولی دشمن تلاش می کند که نگذارد تااسفند ۱۴۰۲مردم شیرینی اقدامات دولت را بچشند.

معاون استان‌های شورای ائتلاف گفت: ما بایدموفقیت های دولت را با نگاه خارجی و داخلی ببینیم و بحث جمع کردن کرونا،انجام بیش از۶ میلیون بیمه رایگان، رایگان نمودن درمان بیماریهای صعب العلاج ،تفاهم باعربستان ،غنی سازی ۶۰درصدو... راکوچک نشماریم.

وی در ادامه گفت: شورای ائتلاف حزب نیست یک جریان انقلابی فرهنگی است ودر جهت وحدت همه نیروهای انقلابی تلاش می کند در استان هم شورا باید برای تعامل و وحدت و پای کار آوردن همه نیروهای ارزشی تلاش کند و در انسجام بیشتر شورا بکوشد.

قدیمی: شورای ائتلاف یک جریان انقلابی فرهنگی است

قدیمی: شورای ائتلاف یک جریان انقلابی فرهنگی است

کد خبر 1153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha