پاسخ روح‌الله نجابت به استوری غلامرضا تاجگردون

نماینده مردم شیراز در مجلس در پاسخ به تاجگردون نوشت: مگر مجلس در دوره نمایندگی شما برای اداره دفاتر نمایندگی وجوهی را پرداخت نمی‌کرده که اکنون مدعی فساد شده‌اید؟!

به گزارش شانا، روح‌الله نجابت، نماینده مجلس از حوزه انتخابیه فارس  طی رشته توئیتی به استوری غلامرضا تاجگردون که به بهانه  انتشار هزینه‌های دفاتر نمایندگان مجلس اتهاماتی به نمایندگانی که پیگیر رد اعتبارنامه‌اش در ابتدای مجلس یازدهم بودند، زده، پاسخ داد. متن کامل نوشته‌های نجابت در ادامه از نظر می‌گذرد:

مالک شریعتی را سال‌هاست می‌شناسم. در مجلس یازدهم فرصت همکاری با او را پیدا کردم. به جرات می‌توانم شهادت دهم که در ۳۷ ماه عمر مجلس یازدهم هر جا منافع مردم محل چالش بوده یکی از موثرین در حمایت از حقوق مردم دکتر شریعتی بوده است. در هیات تحقیق و تفحص از حقوق نجومی تلاش ایشان به عنوان رئیس هیات را از نزدیک دیدم. این روزها که به پایان کار هیات تحقیق و تفحص و ارائه گزارش نهایی هیات نزدیک می‌شویم، ناگهان فیش واریزی سمت نمایندگی به اسم فیش حقوق نمایندگی منتشر می‌شود! تا بگویند کسی که صف اول مبارزه با حقوق نجومی است، خود نجومی بگیر است! پیگیری حق مردم و مقابله با جریانات ثروت و قدرت هزینه دارد، اصحاب ثروت و قدرت با تمام توان به مقابله با نیروهایی که از آن‌ها ضربه خورده‌اند، می‌روند.

پاسخ روح‌الله نجابت به استوری غلامرضا تاجگردون

نمایندگان در دو حساب مختلف، دو دریافتی جداگانه دارند. یکی حقوق نمایندگان است که در حال حاضر حدود ۲۴ میلیون است و دیگری برای هزینه های اداره دفاتر نمایندگی از جمله اجاره دفتر ، حقوق کارمندان دفتر، رفت و آمد به حوزه انتخابیه و... پرداخت می‌شود. وجوهی که در این حساب برای بنده، دکتر شریعتی و تک‌تک نمایندگان واریز می‌شود صرفا برای اداره دفاتر است و استفاده شخصی حرمت شرعی دارد. با این وجود امکاناتی که برای اداره دفاتر در اختیار نماینده است در حد بخشدار هم نیست درحالی که قانون وزرا، نمایندگان مجلس، معاونین رئیس جمهور و قوه قضائیه را همطراز می‌داند.

پاسخ روح‌الله نجابت به استوری غلامرضا تاجگردون

بعد از فضاسازی صورت گرفته علیه آقای مالک شریعتی که سابقه روشن و درخشانی در مبارزه با فساد دارد به ناگاه آقای تاج‌گردون که با رای قابل تامل مجلس شورای اسلامی وفق اصل ۹۳ قانون اساسی اعتبارنامه‌شان تایید نشد؛ سر و کله شان پیدا شده که چه نشسته‌اید که خلافی پیدا کرده‌ام! جدای از انگیزه‌ ایشان، باید پرسید مگر مجلس در دوره نمایندگی شما برای اداره دفاتر نمایندگی وجوهی را پرداخت نمی‌کرده که اکنون مدعی فساد شده‌اید؟! آن زمان هم معترض پرداخت هزینه دفاتر شدید؟ و مگر اساساً اداره دفاتر نمایندگی بدون هزینه شدنی است؟

پاسخ روح‌الله نجابت به استوری غلامرضا تاجگردون

عجیب تر آنکه آقای تاج‌گردون، مدعی شده که اسنادی از جانب یکی از معترضین به اعتبارنامه، علیه آقای شریعتی ارائه شده است. اولا که آن فرد بنده نبودم، درثانی خوب است آقایان کریمی، شاکری، رضاخواه، خضریان، نادری، موسوی هم اعلام کنند که چنین اسنادی را به آقای تاج‌گردون داده‌اند یا خیر؟ و اگر چنین اسنادی وجود دارد ارایه دهند تا در صورت صحت با آقای شریعتی هم وفق قانون برخورد شود که البته بعید می‌دانم و شناخت بنده از آقای شریعتی گویای آن است که حتی لکه خاکستری در عملکرد دکتر مالک شریعتی پیدا نمی‌شود.

پاسخ روح‌الله نجابت به استوری غلامرضا تاجگردون

شکل دادن به عملیاتی خام،بدون هیچگونه استناد که یک سوی آن ضربه خوردگان از تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی و سر دیگر آن فردی است که اعتبارنامه‌اش با رای نمایندگان رد شده، نه‌تنها خدشه‌ای به عملکرد دکتر شریعتی وارد نمی‌کند که خود سندی بر سلامت نماینده مردم تهران در مجلس است.

پاسخ روح‌الله نجابت به استوری غلامرضا تاجگردون

کد خبر 1163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha