دیدار اعضاء شورای ائتلاف مازندران با نماینده ولی فقیه در استان

اعضاء شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مازندران با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرویس استان‌های شانا - در این دیدار که صبح روز ۱۳ تیرماه انجام شد ابتدا حجت الاسلام والمسلمین نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران ضمن تبریک هفته ولایت، گزارشی از وضعیت جبهه انقلاب اسلامی استان ارائه نمود.

وی با تاکید بر دغدغه شورای ائتلاف در زمینه انسجام دهی به نیروهای انقلابی،اظهار داشت: آغوش ما برای تمامی نیروهای انقلابی استان باز است. ما این را بعنوان یک راهبرد در دستور کارمان داریم تا بتوانیم به لطف الهی یک همگرایی موثری را در جبهه انقلاب اسلامی استان بوجود آوریم.

یعقوبی به ضرورت ایجاد قرارگاه تشکیلات انقلابی در استان اشاره کرد و افزود: شورای ائتلاف قائل به قرار گاه تشکیلاتی هست تا به این ترتیب، مردم استان در همه ایام بویژه در انتخابات یک صدای واحد را از جبهه انقلاب بشنوند.

در ادامه آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امام جمعه ساری و نماینده ولی فقیه در مازندران در سخنانی ضمن گرامیداشت دهه ولایت و تبریک ایام، به ضرورت وجود اخلاص در همه امور اشاره کرد و گفت: رمز و راز موفقیت در اخلاص و میزان وجود آن در کارهاست. اگر کارهای مان را با چاشنی اخلاص همراه کنیم شک نکنیم در هر شرایطی موفق خواهیم بود اما اگر بجای اخلاص، امور نفسانی چاشنی کارهای مان باشد آن وقت گرفتاری به بار خواهد آمد.

وی سیاست را یک ساحت مقدس عنوان نمود و اظهار داشت: سیاست از منظر ما یک امر مقدس هست که این تقدس شرایط و لوازمی دارد که باید لحاظ شود. وی در پایان بر ضرورت اتحاد و وحدت همه طیف های ارزشی تاکید کرد.

کد خبر 1191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha