کد خبر 1200
۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
لزوم تلاش برای افزایش ایمان و امید در مردم

دکتر مرتضی کامل نواب معین شورای ائتلاف استان کرمان در جمع اعضای شورای ائتلاف این استان حضور پیدا کرد و از نزدیک با فعالیت‌های آن‌ها آشنا شد.

سرویس استان‌های شانا - پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه 15 تیرماه، دکتر مرتضی کامل نواب معین استان کرمان در جمع اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی این استان حضور یافت و سخنرانی کرد.

در ابتدای این نشست حاضران به بیان دیدگاه های خود در زمینه مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی پرداختند و سپس کامل نواب معین استان کرمان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی بر وحدت نیروهای انقلابی تاکید کرد.

وی تصریح کرد: در آستانه انتخابات مجلس هستیم و این فرصتی است که بتوانیم بدنه انقلابی را پای کار بیاوریم تا مجلسی پویا و کارآمد داشته باشیم.

نواب در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و لزوم تلاش برای افزایش ایمان و امید در مردم خاطرنشان کرد: این مولفه‌ها و تاکید آنها از طرف رهبر معظم انقلاب در این برهه از زمان بسیار حائز اهمیت است، بخشی از کار نیاز به تشریح دارد و برخی باید در مناطق مختلف حضور پیدا کرده و نسبت به وقایع شفاف سازی کنیم، شورای ائتلاف باید برای این دو حوزه برنامه داشته باشد.

معین استان کرمان در شورای ائتلاف کشور ادامه داد: همه با مسائل ذهنی خودشان درگیر هستند، اما باید آن را گسترش دهیم و اتفاقات را از زاویه های مختلف ببینیم‌. نواب با اشاره به آموزش نیروها و با تمرکز بر جوانان ابراز داشت: ایمان و امید از محورهای آن هستند و قصد داریم، آموزش را در استان ها نیز اجرا کنیم.

برخی جوانان انقلابی و کارآمد استان دلسرد شده اند

حجت‌الاسلام مهدی عرب پور رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان در این نشست از تکمیل تشکیلات شورای ائتلاف استان خبر داد و اظهار داشت: مسئولان شش معاونت، شش کمیته و همین طور مسئولان دفاتر را مشخص کردیم و عصر امروز نیز منتخبان شورای ائتلاف استان مشخص می شوند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان اضافه کرد: تیم ۵ نفره شهرستان ها از ۲۰ شهرستان معرفی و انتخاب اعضا شهرستان ها به منظور حضور در شورای استان امروز نهایی می شود. عصر امروز انتخابات برگزار می شود و منتخبان به تعداد دبیران ۱۳ تشکل، ۸ هیئت موسس و به اضافه ۳ نفر مشخص می شوند.

حجت‌الاسلام عرب پور از دلسردی برخی جوانان انقلابی و کارآمد استان سخن به میان آورد و ابراز داشت: بعد از انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور و انتصاب مدیران توسط ایشان و تیم دولتی وی، کسانی که زحمت کشیده بودند و می توانستند کارهای جهادی داشته باشند و انقلابی خدمت کنند، نادیده گرفته شدند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان اضافه کرد: برخی شهرستان ها گلایه دارند و از تاخت و تاز مدیران دولت قبل در آن شهرستان ناراحت هستند، آنها معتقدند نیروهای انقلابی استان به ویژه در شهرستان ها کنار گذاشته شده اند.

وی عنوان داشت: البته ما همچنان در حال تلاش هستیم و امیدواریم وحدت بیشتری ایجاد شود.

کد خبر 1200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha