حضور و سخنرانی معین کرمان در مجمع عمومی شورای ائتلاف استان

دکتر کامل نواب معین شورای ائتلاف کرمان گفت: هیچ وقت در بدنه انقلاب رویکرد بن بست گرا نداشته ایم.

سرویس استان های شانا – شامگاه پنجشنبه ۱۵ تیرماه دکتر مرتضی نواب کامل معین شورای ائتلاف کرمان در جمع مجمع عمومی شورای ائتلاف استان کرمان اظهار داشت: در شرایط کنونی دو طیف تقریبا به بن‌بست رسیده اند، جبهه دشمن و رسانه های آن یکی از آنها هستند که اتفاقات چند وقت اخیر از آن پرده برداشته است، دسته دوم هم بخشی از بدنه اصلاحات است که البته اعتقاد دارند یا جمهوری اسلامی به بن بست رسیده و یا در آستانه بن بست قرار دارد.

معین شورای ائتلاف کرمان در شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی کشور اضافه کرد: اتفاقا این تفکرات به بن بست رسیده اند، باید از نظریه پردازان آنها پرسید که چرا در دوران روحانی که بدترین دولت بعد از انقلاب بود نه تنها هیچ وقت اعتراض نداشتید، بلکه همیشه هم حمایت کردید.

وی با تاکید بر اینکه ما رویکرد بن بست گرا در بدنه انقلاب نداشته ایم، گفت: روزی حتی اتفاقات تلخی مثل شهادت رییس جمهور وقت و شهید بهشتی را امام خمینی (ره) نقطه عطفی برای انقلاب خواندند، امروز هم اگر ما را به سمت فضای بن بست گرا سوق بدهند، کشور را به ضرر و زیان کشانده اند.

نواب، ایمان و امید را نرم افزار حرکت امام خواند و با بیان اینکه این از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: امروز هم به همین سلاح مسلح هستیم، مشکلات اقتصادی و معیشتی زیادی وجود دارد، اما می توانیم با تقویت ایمان و امید هم در وجود خودمان و هم گسترش آن به رسالت خود عمل و به کشور کمک کنیم که نگاه امیدوارانه کشور را رو به جلو حرکت می دهد.

معین استان کرمان همگان را به دیدن و معرفی پیشرفت های کشور فراخواند و با تاکید بر اینکه هر کس دل در گرو کشور و آرامش آن دارد به بن بست اعتقاد ندارد، تصریح کرد: امید و ترویج امید یکی از لازمه های زندگی کنونی است، اما آن را با توجیه کردن و جلوگیری از نقد متفاوت می دانم.

وی اضافه کرد: پذیرفتن ایراد و اشکال دور شدن از آرمان ها نیست، اتفاقا به پیشرفت کمک می کند، انتقادات را باید عالمانه و با صراحت گفت، اما اصلی و فرعی کردن آن هم مهم است و نباید مبنای اصلی و موفقیت های کسب شده را نادیده بگیریم.

معین شورای ائتلاف کرمان تبیین و ارائه به موقع واقعیات به مردم را دارای اهمیت خواند و بیان کرد: متاسفانه در این زمینه دچار ضعف هستیم.

وی ابراز داشت: ما به امید، همراه با کار و تلاش نیاز داریم و باید برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب، حرکت با شتاب داشته باشیم.

نواب از رویداد آموزشی و بصیرتی ایمان و امید سخن به میان آورد و با بیان اینکه سمنان نخستین استانی است که این دوره را با اساتید شناخته شده و مجرب برگزار می کند، خاطرنشان کرد: کرمان می تواند استان دوم باشد، درخواست بدهید، برنامه ریزی کنیم تا این دوره ها در کرمان برگزار شود.

 شورای کرمان ۴۵ نفره است

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عرب پور نیز در این نشست به تشکیلات شورای ائتلاف پرداخت و با اشاره به عضویت ۱۳ تشکل در این نهاد اظهار داشت: نمایندگان منتخب ۲۴ نفر هستند و با ۲۱ نفری که قبلا انتخاب شده اند، تیم ۴۵ نفره شورای مرکزی ائتلاف استان کرمان را تشکیل می دهند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان عنوان کرد: ۲۰ شهرستان کرمان شورای خود را شکل دادند و ۵ نفرشان را انتخاب کردند، همه ۵ نفرها به جلسه امروز دعوت شده اند و این افراد شورای کرمان را انتخاب می کنند.

حضور جوانان و بانوان در تصمیم گیری ها بسیار با اهمیت است

دکتر سید حسین صابری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان نیز در ادامه اظهار داشت: باید شورای شهرستان ها شکل می گرفت تا بتوانیم شورای مرکز را تشکیل دهیم.

وی حضور جوانان و بانوان در تصمیم گیری ها را دارای اهمیت خواند و بیان کرد: تلاش ما و توصیه ما بر این است که ۲۴ نفری که انتخاب می شوند از این گروه ها باشند.

کد خبر 1204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha