جلسه شهرستان‌های شورای استان فارس با نماینده مجلس

جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان قیروکارزین روز یکشنبه هیجدهم تیرماه با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا، جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان قیروکارزین روز یکشنبه هیجدهم تیرماه با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم آقای دکتر مرادی مسئول شورا، ضمن خیرمقدم به حاضران، گزارش کوتاهی از فعالیت های انجام شده توسط شورای ائتلاف شهرستان را مطرح و بخشی از مطالبات بر زمین مانده مردم را بیان کردند. سپس اعضای شورا دیدگاههای خود در مورد مسائل کلان کشور و مسائل مربوط به شهرستان را به تفصیل بیان کردند.

جلسه شهرستان‌های شورای استان فارس با نماینده مجلس

در ادامه جلسه آقای دکتر فروردین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ضمن پاسخگویی به سوالات، گزارشی از اقدامات انجام شده در عرصه های قانونگذاری، نظارت و پی گیری مشکلات حوزه انتخابیه را به اطلاع اعضای شورا رساندند. در حاشیه این جلسه، با حضور تعدادی از نمایندگان آموزشیاران نهضت سواد آموزی مطالبات آنان مطرح و از طرف شورای ائتلاف هم مورد تاکید قرار گرفت و نماینده مردم، برای حل مشکلات آنان وعده پی گیری دادند.

کد خبر 1242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha