رییس شبکه زنان دانشمند جهان اسلام: آموزش و پرورش نیازمند انقلاب برای اصلاح است

رییس شبکه زنان دانشمند جهان اسلام با بیان اینکه نوجوانان در خطر تهاجم فرهنگی دشمنان هستند، گفت: آموزش و پرورش نیازمند اصلاح و انقلاب برای قرار گفتن در مسیر درست است.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، خانم دکتر طیبه ماهروزاده روز پنجشنبه در آیین اختتامیه اولین سلسله نشست‌های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سالن همایش مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر استان سمنان ابراز کرد: آموزش و پرورش در دوره‌های گذشته به خوبی کار نکرده است و اکنون باید انقلاب در آموزش و پرورش در راستای اصلاح و بهبود عملکرد و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب شکل بگیرد.

وی ابراز کرد: معلمان در کشورهای پیشرفته جایگاه والایی دارند و از لحاظ حقوق نیز جزو مشاغل دارای بالاترین دستمزد و حقوق هستند.

رییس شبکه زنان دانشمند جهان اسلام، درباره اهمیت جایگاه خانواده تاکید کرد: خانواده محور و رکن اساسی در برنامه هفتم توسعه است و مهمترین رابطه در خانواده رابطه عاطفی است.

وی بیان کرد: پدر بیشترین تاثیر در تربیت فرزندان دارد و نقش عاطفی، همسری و حضور پدر در خانواده مهم‌ترین عامل در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

ماهروزاده تصریح کرد: رسانه‌ها نیز نقشی مهم در تحقق امور و اهداف فرهنگی دارند و باید این نقش بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی برخی آسیب‌های شبکه‌های ماهواره‌ای را برشمرد و افزود: فیلم‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای قبح زشتی‌ها را از بین می‌برند و بنیان‌ خانواده‌ها را هدف قرار داده‌اند و باید برای جلوگیری از گرایش افراد به این شبکه‌ها، انجام کارهای فرهنگی بیش از پیش مورد توجه باشد.

رییس شبکه زنان دانشمند جهان اسلام یادآور شد: ۶ کشور ممنوعیت و محدودیت استفاده از رسانه برای افراد زیر سن ۱۵ سال اجرایی کرده‌اند، در ایران اما دسترسی بسیار آزاد است و باید فکری شود.

اولین همایش سه‌روزه سلسله نشست‌های ایمان و امید در استان سمنان ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از سه‌شنبه تا پنجشنبه به میزبانی شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

سلسله نشست‌های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور دختران و پسران انقلابی از نقاط مختلف استان سمنان و مسوولان و کارشناسان کشوری و استانی برگزار شد. برگزاری پنل‌های تخصصی، سخنرانی درباره اغتشاشات سال گذشته، غرب‌شناسی، دولت‌ها، تحولات منطقه، شبکه‌های اجتماعی، دفاع مقدس و تجربه‌نگاری، از جمله محورهای این همایش سه روزه بود.

کد خبر 1249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha