یک جوان دهه هفتادی نایب رئیس شورای ائتلاف استان کرمان شد

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور رئیس شورای ائتلاف استان کرمان گفت: مشارکت حداکثری خواست و هدف بلند نیروهای انقلابی است.

سرویس استان‌های شانا - حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور در نخستین نشست شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان پس از شکل گیری کامل، شورا را دارای سه رکن دانست و اظهار داشت: هیات موسس دبیران، تشکل هایی که عضو شورا هستند و منتخبین شورای شهرستان از آن جمله هستند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان با بیان اینکه در مجموع ۴۵ نفر در شورای مرکزی استان می باشند، گفت: ترتیب شورا جمع مناسبی است، جمعا ۱۰ نفر از بانوان هستند، حدود یک دوم جمع آن از جوانان و تعدادی را هم نیروهای انقلابی و باتجربه تشکیل می دهند.

وی از وظایف شورا سخن به میان آورد و عنوان کرد: شورای بخش ها و روستاها باید در راستای ماموریت های انقلابی از جمله انتخابات تشکیل شوند، البته وظیفه سنگینی هم در حوزه های فرهنگی و اجتماعی دارند.

حجت‌الاسلام عرب پور اضافه کرد: ۸ معاونت، ۸ کمیته و ۴ دفتر در مرکز استان و در ساختار تشکیلاتی فعال می شوند.

وی به وضعیت کنونی کشور پرداخت و با تاکید بر اینکه باید مصلحت ها را کنار گذاشت، گفت: امروز انقلاب در برابر دشمنان خارجی و عوامل داخلی مورد هجمه شدید قرار گرفته است، لازم است به دنبال احیای حق و حقیقت حرکت کنیم چراکه همه ما در برابر شهر و مردم آن مسوول هستیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان اضافه کرد: رقبای ما گذشته تاریک خود را فراموش کرده اند و در حال هجمه به انقلاب و نیروهای انقلابی هستند.

وی مشارکت حداکثری را خواست و هدف بلند نیروهای انقلابی خواند و تصریح کرد: رقبا و دشمنان ما در حال برنامه ریزی بحران و اغتشاش و همینطور تضعیف شورای نگهبان هستند، لذا باید در مقابل آنها به صورت هوشمندان ورود و نقش آفرینی سازنده داشته باشیم.

کرمان نخستین استانی است که شورای ائتلاف در آن شکل کامل به خود گرفته است

دکتر سید حسین صابری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان نیز در ادامه عنوان کرد: در سال ۱۳۸۲ بخش محدودی خدمت مقام معظم رهبری رسیدند که معظم له بر وحدت نیروهای انقلابی تاکید داشتند که  در راستای فرمایشات ایشان تشکل یاران شکل می گیرد، بعد از آن جمنا و در نهایت منجر به تشکیل شورای ائتلاف می شود.

وی با تاکید بر اینکه کرمان نخستین استانی است که شورای ائتلاف در آن شکل کامل به خود گرفته است، گفت: باید حداکثر تا پایان مرداد ماه ساختار شهرستان ها شکل بگیرد. 

صابری عنوان کرد: کارگروه انتخاباتی شورای ائتلاف برای استان و شهرستان ها ابلاغ شده و باید بر همان مدار حرکت کنیم.

وی از آموزش نسل جوانِ شورای ائتلاف سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم در تربیت نسب جوان کارهای خوبی انجام دهیم.

یک جوان دهه هفتادی نایب رئیس شورای ائتلاف استان کرمان شد

همچنین در این نشست انتخابات روسای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان برگزار و حجت الاسلام مهدی عرب پور به عنوان رییس شورا، سید حسین صابری به عنوان دبیر شورا و علی اکبر جرجندی رئیس شورای ائتلاف شهرستان رودبار به عنوان نایب رئیس شورای ائتلاف استان انتخاب شد که از جوانان دهه هفتادی است.

کد خبر 1302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha