جزئیات نشست شورای ائتلاف استان کرمان با استاندار

استاندار کرمان گفت: انتخابات مهمترین مسأله سیاسی استان است و باید برای بالابردن مشارکت تلاش کرد.

سرویس استان‌های شانا - محمد مهدی فداکار استاندار کرمان عصر روز ۲۹ تیرماه  در نشست با شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان، انتخابات را مهمترین مسأله سیاسی استان خواند و گفت: بحث های داخلی و خارجی برای پایین آوردن مشارکت وجود دارد، هم دوستان و هم دشمنان منتظر انتخابات این هستند که اثرات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هم دارد.

وی از اصلاح برنامه هفتم سخن به میان آورد و ادامه داد: مجلس خیلی مهم است، مجلس کنونی مثلا قانون بسیار خوبی در بحث هسته ای گذاشته که با دوره های قبل متفاوت است.

وی امنیت انتخابات را وظیفه مجموعه دولت خواند و بیان کرد: کارهای خوبی انجام دادیم که در کشور به الگو تبدیل شده است.

استاندار کرمان با دعوت از همه گروه های سیاسی برای حضور در انتخابات، گفت: همه باید کمک کنند تا تنور انتخابات گرم شود.

وی حضور در میان مردم را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: از مناطق مختلف بویژه حاشیه شهر دیدار های زیادی داشتم، کارهای خوبی دارد انجام می شود، مقدمات کار فراهم شده و به زودی اطلاع رسانی می شود.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه دشمن دنبال درگیری است، گفت: مراقبت کنید و کار را به صورتی آرام پیش ببرید.

۱۳ تشکل عضو شورای ائتلاف هستند

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور نیز در این نشست گفت: ۱۳ تشکل عضو شورای ائتلاف هستند، ۹ تشکل دبیر دارند و ۴ تشکل هنوز تشکیل نشده اند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان، هیات موسس، دبیران تشکل هایی که عضو شورا هستند و منتخبین شورای شهرستان را سه رکن مهم شورا دانست و عنوان کرد: هفته گذشته با برگزاری انتخابات، رکن سوم هم کامل شد.

وی اضافه کرد: ۲۰ شهرستان مجمع خود را تشکیل داند، آنها طبق قانون ۵ نفر را به استان معرفی کردند و جمعا ۱۰۰ نفر به کرمان آمدند و ۲۴ نفر را انتخاب کردند، در میان آنها ۷ نفر از بانوان و ۱۲ نفر از میان جوانان هستند. 
 
در این نشست اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی استان کرمان موضوعات مختلفی از جمله مشکلات جنوب بویژه انتقال آب، حجاب و عفاف، اتباع بیگانه، صنایع استان، حاشیه شهرها، ادارات استان و مسایل فرهنگی و اجتماعی آنها قاچاق سوخت و ... را بیان کردند و استاندار کرمان نیز در ارتباط با آنها توضیحاتی ارائه کرد.

کد خبر 1313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha