بیانیه شورای ائتلاف یزد به مناسبت سالگرد ۹ دی

در این بیانیه آمده است: بار دیگر تذکر می دهیم که حضور عناصر فرصت طلب از دولت قبل در دولت قوی، مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی آسیبی حتمی و جدی است.

به گزارش کمیته رسانه شورای ائتلاف یزد، بیانیه جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد به مناسبت حماسه‌ ۹دی روز بصیرت و میثاق با ولایت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۹دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه گران زد امام خامنه‌ای (مدظله العالی) .

درحالی به سالگرد یوم الله ۹ دی می رسیم که شاهد بودیم عناصر فریب خورده ،وابستگان ومزدوران انگلیس،آمریکا سلطنت طلبها ،گروه های تجزیه طلب ومنافقین با اغتشاشات و دروغ پراکنی و تحرکات گوناگون تلاش کردند بین آحاد ملت شکاف ببندازند و وحدت بین مردم را خدشه دار کنند.

برهر انسان فهیم وآزاده مشخص شد که حادثه پیش آمده صرفا یک بهانه برای ناآرامی درکشور و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تضعیف جایگاه ولایت فقیه بود که به لطف الهی و حضور مردم ولایتمدار این توطئه نیز نقش برآب شد.

وظیفه خواص و مسئولین در این زمان بسی سنگین وخطیر است از سویی باید با رصد برنامه ها و تحرکات دشمنان و افراد وابسته داخلی بار دیگر اجازه تکرار فتنه گری و آشوب داده نشود و از سویی دیگر با کار و تلاش شبانه روزی و جهادی طعم شیرین خدمت را به مردم بچشانند.

دراین مسیر بار دیگر تذکر می دهیم که حضور عناصر فرصت طلب از دولت قبل در دولت قوی، مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی آسیبی حتمی و جدی است که مشکلات اقتصادی کنونی بخشی از آن است.

کد خبر 132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha