بیانیه شورای ائتلاف آذربایجان غربی درپی هتک حرمت قرآن کریم

در این بیانیه آمده است: توهین به قرآن کریم، توهین به همه ادیان الهی و توهین به انسانیت و همه ارزش‌های الهی‌ است و جامعه اسلامی از این توهین نخواهد گذشت.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی در پی هتک حرمت به ساحت کتاب آسمانی در کشور سوئد بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَی وَ دِینِ الْحَقِّ لِیظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کلِّهِ وَلَوْ کرِهَ الْمُشْرِکونَ»

بار دیگر در قرقگاه شیطان و در سایه‌ی شوم حمایت استکبار جهانی، در ادامه‌ی ستیز سازمان‌یافته و هدفمند با ادیان الهی و القاء اسلام هراسی، گناه نابخشودنی اهانت به ساحت مقدس‌ترین کتاب آسمانی با مجوز رسمی کشور سوئد تکرار شد.

توهین به مقدسات دینی و اِعمال رفتارها و مقررات اهانت‌آمیز، در تمام ادیان الهی امری مذموم و غیرقابل تحمل است. ارزش‌های دینی که برخاسته از فطرت الهی و نجات‌بخش بشریت است، همیشه باید مصون از اهانت و دست‌اندازی باقی بماند و تعرض به قرآن کریم، جنایتی است که به موجب آن، به آزادی و حق تفکر و ایمان تجاوز می‌شود و این مسئله، طرف‌های مسئول در کشورهای شاهد این تعرضات را در وضعیت سختی قرار می‌دهد که کاملاً با تعهدات آن‌ها دربرابر آزادی تفکر و ایمان در تعارض، و خارج از قوانین و لوایحی است که آزادی انسان را در ایمان تضمین می‌کند و به حقوق آن احترام می‌گذارد.

جبهه‌ی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی ضمن محکومیت اهانت به قرآن کریم، همگام با جهان اسلام، هرگونه تعرض به کتاب مقدس مسلمانان جهان و نیز مجوز صدور چنین اقداماتی را تحمل نمی‌کند، چراکه توهین به قرآن کریم، توهین به همه ادیان الهی و توهین به انسانیت و همه ارزش‌های الهی‌ است و جامعه اسلامی از این توهین نخواهد گذشت.

کد خبر 1332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha