نشست شورای مرکزی کمیته اجتماعی شورای ائتلاف برگزار شد

نشست مشترک شورای مرکزی کمیته اجتماعی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با دبیر شورا برگزار شد.

سرویس اخبار شانا - نشست مشترک شورای مرکزی کمیته اجتماعی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عصر روز دوشنبه دوم مردادماه با حضور رضا داوری دبیر شورای ائتلاف برگزار شد.

در این نشست مرتضی نواب رئیس کمیته اجتماعی شورای ائتلاف در گزارش کوتاهی، به روند تعیین اعضا برای رده‌های مختلف عضویت در کانون‌های مختلف اشاره و ضمن بر شمردن سوابق و توانایی‌های حاضرین در نشست، بر دو گذاره جوانگرایی در تکمیل چارت تشکیلاتی کمیته خبر داد.

رئیس کمیته اجتماعی شورای ائتلاف در ادامه با اشاره به هماهنگی با روسای کانون‌ها برای بازآفرینی شبکه‌های نیرویی زیر مجموعه و همچنین فعال سازی ساختار کمیته اجتماعی در استان‌ها، از پیگیری‌های دکتر ریاض معاون سازماندهی شورای ائتلاف برای سرعت بخشی به فعالیت شبکه‌های ملی و استانی کمیته تقدیر کرد.

در ادامه این نشست، هر کدام از روسای کانون‌های حاضر در جلسه به ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های خود برای فعال سازی شبکه زیرمجموعه و ایجاد هماهنگی با فعالین انقلابی مرتبط با حوزه‌های خود پرداختند و نقطه نظرات خود را پیرامون روند کلی برنامه‌های شورای ائتلاف، راهکارهای افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات و ... بیان کردند.

همچنین سیدعلی ریاض معاون سازماندهی و شبکه‌سازی شورا با اشاره به تکمیل ساختار کانون‌های ذیل کمیته اجتماعی شورا، از تعیین شرح وظایف و ماموریت‌های خاص هر کمیته خبر داد و از تلاش‌های مرتضی نواب رئیس کمیته اجتماعی در فعال سازی این ساختار تشکر کرد.

در ادامه نشست داوری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، به بیان ماموریت‌های مهم تشکیلات در سال جاری پرداخت و با اشاره به لزوم بازتعریف بیانیه ماموریتی شورای ائتلاف متناسب با شرایط جدید کشور و امکانات شورای ائتلاف به لزوم افزایش فعالیت تشکیلاتی برای تسریع در رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد.

دبیر شورای ائتلاف همچنین با ذکر مصادیقی از خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان، فعالیت در حوزه‌های اجتماعی را که با بدنه عمومی جامعه ارتباط مستقیم دارد مقوم سرمایه اجتماعی نظام دانست و از روسای کانون‌ها درخواست نمود، تمام تلاش خود را متمرکز بر انجام اقداماتی برای تبدیل شورای ائتلاف به مسیری برای تعامل دو سویه میان مردم و حاکمیت برای حل مشکلات کشور کنند.

براساس ساختار تشکیلاتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، کمیته اجتماعی دارای 9 کانون تخصصی است که تشکیلات متناظر برای هر کانون در استان‌ها نیز شکل گرفته است.

کد خبر 1335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha