هماهنگی اجرای دوره تجربه نگاری جوانان در سیستان و بلوچستان

جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تشریح نکات دکتر قالیباف در همایش کشوری روسا، دبیران برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا؛ جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان در روز 9 مردادماه با تلاوتی چند از آیات کلام الله مجید آغاز گردید.

در ابتدا آقای نستوه دبیر شورا در خصوص همایش کشوری روسا، دبیران و معاونین بانوان و امور جوانان مطالبی به شرح زیر بیان کردند:

در مورخ ۲۱/۰۵/۱۴۰۲ دیدار با آقای قالیباف رئیس مجلس در محل مجلس شورای اسلامی صورت گرفت در این دیدار برخی از موضوعات مرتبط با مصوبات مجلس یازدهم نظیر قانون مجوزهای کسب و کار ، لایحه رتبه بندی معلمان ، قانون شفافیت قوای سه گانه، قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران و نظایر آن به عنوان موفقیت های مجلس و نیز آسیب های مجلس و نمایندگان و بویژه دخالت بیش از حد نمایندگان در امور استانها و شهرستان ها بویژه انتصابات از سوی ۵ نفر از روسای شورای ائتلاف استان ها از جمله نایب رئیس شورای ائتلاف سیستان و بلوچستان آقای دکتر خدایار مطرح گردید.

هماهنگی اجرای دوره تجربه نگاری جوانان در سیستان و بلوچستان

در ادامه این دیدار آقای دکتر قالیباف ضمن ایراد سخنانی به تشریح شرایط روز کشور به برخی از مصوبات مهم مجلس یازدهم و نیز انتقاداتی به نحوه حکمرانی در کشور و آسیب های موجود در مجلس اشاره نمودند. ادامه همایش کشوری شرکت در دوره تجربه اندوزی جوانان که در شهر سمنان برگزار شده بود به منظور اینکه این طرح در سراسر کشوراجرایی شود.

در ادامه جلسه شورا هریک از اعضاء نکته نظرات خویش را پیرامون این طرح و دیگر مسائل روز استان به شرح خلاصه ذیل بیان داشتند. اجرای این طرح برای جوانان بایستی در قالب طرح مسایل جوانان و شنیدن سخنان و انتظارات آنان صورت گیرد. توجیه جوانان شرکت کننده در خصوص مسایل روز جامعه بویژه مشکلات اقتصادی بسیار ضروری است. بیان تجربیات زندگی و خدمت مسئولینی از استان در دستور کار قرار گیردکه موجب تقابل جوانان نشود. در اجرای این طرح در ابتدا با استقبال جوانان فعال جهادی محله ای شروع شود و سپس در بین سایر نوجوانان و جوانان پس از توجیهات لازم اجرایی شود.

در پایان جلسه مقرر شد اولین گردهمایی جوانان مشمول این طرح در حد ۳۰ الی ۴۰ نفر و با استفاده از ظرفیت و تجربیات گرانسنگ جهادی آقای مهندس عباس نورزایی در دو هفته آینده انجام شود.

کد خبر 1399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha