بیانیه شورای ائتلاف خوزستان به مناسبت سالگرد ۹ دی

مردم خوزستان که به قول معمار کبیر انقلاب اسلامی دِین خود را به اسلام اَدا کرده‌اند و همواره با نقش‌آفرینی بهنگام خود در بزنگاه‌های تاریخی مُهر تأییدی بر این سخن صدق زده‌اند.

به گزارش کمیته رسانه شورای ائتلاف خوزستان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان به مناسبت سالگرد حماسه نهم دی ماه بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ /٨صف

نهم دی تجلی اتحاد ملی، زمان‌شناسی و مسئولیت‌پذیری است. نهم دی برخاسته از بصیرت ملتی است که همواره در بزنگاه‌ها و مقاطع حساس با حضور مقتدرانه خود دشمنان را ناامید کرده و نقشه‌های شوم آنان را نقشه بر آب ساخته‌اند.

در ایامی که فتنه‌گران داخلی مشغول اجرای برنامه های از پیش طراحی شده اربابان غربی خود بودند، با انواع و اقسام سیاه‌نمایی ها و ادعاهای دروغ سعی در غبارآلود ساختن فضای جامعه داشتند، و با اجرای تئوری انقلاب‌های رنگی، هدفی جز براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را دنبال نمی‌کردند؛ باز هم حضور حماسی ملت ولایت‌مدار و بصیر مشتی محکم بر دهان فتنه‌گران کوفت و بساط فتنه‌انگیزی، هتاکی و بی‌حرمتی‌های آنان به مقدسات را جمع نمود.

مردم خوزستان که به قول معمار کبیر انقلاب اسلامی دِین خود را به اسلام اَدا کرده‌اند و همواره با نقش‌آفرینی بهنگام خود در بزنگاه‌های تاریخی مُهر تأییدی بر این سخن صدق زده‌اند، در این فتنه نیز، زودتر از مردم سایر استانها، در هفتم دی ماه ۸۸ به صورت خودجوش به خیابانها آمده و ضمن محکوم کردن اقدامات ساختارشکنانه فتنه‌گران، پایبندی خود را به آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی اعلام نمودند و در زمره السابقون السابقون… قرار گرفتند.

اینک نیز ملت آگاه ایران با پیروی از فرمایشات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، در صفی واحد در برابر توطئه‌های جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان ایستاده‌اند و با ابزار جهاد تبیین فتنه‌های جاری را پشت سر خواهد گذاشت و به مسیر پرافتخار خود در راستای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی ادامه می‌دهند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان نیز ضمن گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی مردم خوزستان در هفتم دی‌ماه ۸۸ و حماسه بزرگ ملت سرافراز ایران اسلامی در نهم دی ماه، بدین وسیله جهاد تبیین را بعنوان فریضه بصیرت‌آفرین و نسخه شفابخش، بر خود واجب می‌داند و آحاد ملت و تک تک اقشار جامعه را به حفظ هوشیاری و وظیفه شناسی توام با تبعیت از ولایت که راه نائل آمدن به اهداف و حل معضلات کنونی است، دعوت می‌کند.

کد خبر 140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha