شورای ائتلاف خوزستان: نیروهای کارآمد و انقلابی پیش ثبتنام کنند

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان، بیانیه‌ای جهت دعوت نیروهای انقلابی و کارآمد در استان خوزستان برای پیش ثبت نام داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی صادر کرده ست.

سرویس استان‌های شانا - بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان جهت دعوت نیروهای انقلابی و کارآمد برای ورود به مجلس شورای اسلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این(انتخابات) انتخاباتِ بسیار مهمی است. مقام معظم رهبری مردم شریف خوزستان در شرایطی که طبق تغییرات قانون جدید انتخابات اکنون در حال اجرای مرحله پیش ثبت‌نام داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در انتخابات یازده اسفند سال جاری هستیم و با عنایت به تاثیر مستقیم کمیت و کیفیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشارکت پرشور مردمی و تشکیل مجلس قوی و در تراز انقلاب اسلامی، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خوزستان در راستای ایجاد وحدت و همبستگی بین نیروهای انقلاب اسلامی از تمام نیروهای انقلابی، کارآمد و وفادار به انقلاب اسلامی که واجد شرایط و ضمن آگاهی از مسائل کشور، دارای شوق خدمت جهادی هستند درخواست می‌کند که در فرصت اعلام شده پیش ثبت‌نام تا ۲۲مرداد نسبت به مراجعه و ثبت‌نام در سامانه اعلامی وزارت کشور اقدام نمایند.

قطعا ثبت نام گام نخست بوده و در نهایت پس از طی فرایند نهایی ثبت‌نام، رای مردم تعیین کننده سرنوشت نامزدها خواهد بود. همچنین از عموم نیروهای انقلابی و دلسوز در استان نسبت به شناسایی افراد شایسته، و دعوت آنان برای حضور در صحنه انتخابات مجلس دوازدهم اقدام کرده تا به لطف الهی و همت و حضور بالای مردم، ان‌شاءالله در یازدهم اسفندماه یکهزار و چهارصد و دو، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن‌شکن باشیم.

کد خبر 1403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha