دعوت شورای ائتلاف‌ آذربایجان‌غربی برای پیش‌ثبتنام انتخابات

جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان غربی در بیانیه‌ای اعلام کرد: شورای ائتلاف از همه نیروهای انقلابی که خود را شایسته نمایندگی مجلس میدانند برای ثبت نام دعوت می نمایند.

سرویس استان‌های شانا- بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان غربی به شرح زیر است: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که وظیفۀ اصلی خود را وحدت بخشیدن به نیروهای انقلابی و احزاب و تشکل‌های سیاسی می‌داند و در صدد است تا به مردم در شایسته‌گزینی برای مجلس کمک کند، از همۀ کسانی که خود را شایستۀ نمایندگی مردم در مجلس می‌دانند دعوت می‌کند تا با شرکت در پیش‌ثبت‌نام شانزده مردادماه به ایجاد مجلسی نیرومند و کارساز کمک کنند.

شورای ائتلاف معتقد است بر همۀ کسانی که علاوه بر صلاحیت‌های عمومی، خود را صاحب دانش و تجربه‌ی لازم برای قانون‌گذاری می‌دانند واجب است با پیش‌ثبت‌نام در انتخابات مجلس زمینه را برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم سازند.

نمایندۀ مجلس باید علاوه بر التزام و تعهد به قانون اساسی و شوق خدمتگزاری جهادی، از مسائل کشور آگاهی داشته باشد و دارای دید وسیعی در مقیاس ملی و وقوف بر پیچیدگی‌های امر قانون‌گذاری و همچنین واجد آگاهی و تخصص کافی برای نمایندگی مجلس باشد. همان‌طور به کسانی که واجد این شرایط نیستند توصیه می‌شود که از نامزد شدن خودداری کنند. به کسانی که واجد شرایط لازم برای نمایندگی هستند قویاً توصیه می‌شود که فرصت و مهلت کوتاه پیش‌ثبت‌نام (۱۶ ـ ۲۲ مرداد) را از دست ندهند و در این میدان حضور پیدا کنند.

کد خبر 1404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha