دعوت از نیروهای متخصص و کارآمد برای کاندیداتوری در انتخابات

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان جنوبی از همه نخبگان،دلسوزان، همه شخصیت ها و نیروهای ارزشمند ،متخصص، کارآمد ، مؤمن، انقلابی و صاحب نظران برای پیش‌ ثبت نام در انتخابات دعوت به عمل آورد.

سرویس استان‌های شانا - شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی با صدور بیانیه‌ای از  نخبگان و صاحب نظران و افراد حائز شرایط کاندیداتوری در انتخابات مجلس برای پیش ثبت نام دعوت به عمل آورد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مجلس بسیار مهم است و قشرهای مختلف مردم کوشش کنند که امر انتخابات و مجلس را همیشه مهم بشمارند ،مجلس مطلوب ، خانه ملت ، تجلی گاه عزت اسلامی و ملی ،تأمین کننده منافع عمومی و حافظ امنیت کشور و سد مستحکمی در برابر تعرض و طمع ورزی های دشمن است . "مقام معظم رهبری"

با گرامی یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام محرم و سوگواری سرور سالاری شهیدان، با توجه به تغییرات قانون جدید انتخابات از روز شانزدهم مرداد ماه آغاز پیش ثبت نام داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در انتخابات  یازده اسفند سال جاریست و با توجه به نزدیک شدن به اتمام زمان و با عنایت به تاثیر مستقیم  کمیت و کیفیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشارکت مردمی و تشکیل مجلس قوی و  در تراز انقلاب اسلامی ، شورای ائتلاف نیروی های انقلاب اسلامی خراسان  جنوبی در راستای  ایجاد وحدت و همبستگی بین نیروهای انقلاب اسلامی از  تمام نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی و واجد شرایط  که ضمن آگاهی از مسائل کشور ،دارای شوق خدمت جهادی  هستند دعوت می‌نماید که در فرصت اعلام شده ثبت نام تا ۲۲ مرداد ثبت نام در سامانه اعلامی وزارت کشور اقدام نمایند.

شورای ائتلاف از همۀ کسانی که علاوه بر صلاحیت‌های عمومی، خود را صاحب دانش و تجربه‌ی لازم برای قانون‌گذاری می کنند، دعوت می کند با پیش‌ ثبت‌نام در انتخابات مجلس زمینه را برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم سازند.

کد خبر 1405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha