بیانیه شورای ائتلاف کرمان در رابطه با اقدام تروریستی در شاهچراغ (ع)

شورای ائتلاف و شورای تشکل های ولایی کرمان در رابطه با اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) بیانیه ای صادر کرد.

سرویس استان‌های شانا - در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای هماهنگی تشکل ها و نیروهای ولایی و انقلابی استان کرمان دررابطه با اقدام تروریستی عوامل صهیونیزم در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شیراز آمده است: حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی (ع) اگرچه بسیار تلخ و تاثر برانگیز است، اما همان اندازه هم به غرور و غیرت ایران و ایرانی می افزاید.

این بیانیه تصریح می کند: صحنه های خون آلود و رویش لاله ها در حرم شاهچراغ همراه با عطوفت و شجاعت در آن دقایق پرالتهاب، چنان لحظات نابی ساخته که تا همیشه در اذهان باقی خواهد ماند.

 این بیانیه تاکید می کند: داعش که روزی با اقدامات خون آشام و ددمنشانه خود، منطقه را به آتش و خون کشیده بوده و کشور ما را هم همواره تهدید می کرد در آخرین اقدام خود توسط یک نیروی خدمات حرم، چنان تحقیر شد ‌و به خاک افتاد که حالا حالا ها یادش باشد غیرت و شجاعت تنها در سرداران و پاک باختگان این خاک عزیز ذخیره نشده است.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: تنها داعش بلکه اربابان او هم با اینکه می دانستند، باز برایشان نمایان شد که ایرانی حتی اگر با دستان خالی هم باشد، تسلیم ناپذیر و پیروز است هر چند دشمنش تا بن دندان مسلح باشد، رزم پوشیده باشد و بی مهابا حمله ور شود، اما او در گوشه ای از یک مکان مذهبی مشغول کار یا عبادت باشد.

آری، حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ بار دیگر آیه شریفه وَ مَن یَتَوَلَّ ٱللَّهَ وَ رَسُولَهُۥ وَٱلَّذِینَ ءَامَنُواْ فَإِنَّ حِزبَ ٱللَّهِ هُمُ ٱلۡغَٰلِبُونَ را برایمان معنا کرد.

کد خبر 1426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha