دشمن دنبال نفوذ در میان نیروهای انقلاب است

کارشناس سیاسی استان کرمان گفت: دشمن و جریان مقابل نیروهای انقلاب می خواهند، میان نیروهای انقلابی نفوذ کنند، باید هوشیار بوده و بصیرت سیاسی داشته باشیم.

سرویس استان‌های شانا - منصور الهی کارشناس و فعال سیاسی و فرهنگی کرمان در نشست شورای ائتلاف و شورای تشکل های ولایی استان کرمان به جریان شناسی جریان انقلاب و شناخت جریان مقابل پرداخت و با تاکید بر اینکه شواهد و قرائن نشان می دهد که دشمن و جریان مقابل نیروهای انقلاب می خواهند، میان نیروهای انقلابی نفوذ کنند، اظهار داشت: باید هوشیار باشیم، بصیرت سیاسی داشته باشیم و جریان های اطراف خودمان را به صورت دقیق رصد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی مثل یک منظومه است و هر کس نزدیک باشد، نور خودش را می گیرد، تاکید کرد: جریان غرب گرا می گوید ما در خط رهبری هستیم، اول اینکه نیستید چراکه اگر بودید به غرب گرایش نداشتید، دوم اینکه باید خودتان را به رهبر نزدیک کنید، چرا که اگر از آن منظومه دور شوید، خاموش می شوید.

وی با بیان اینکه این جریان در برخی جاها در تفکر انقلابی نفوذ کرده است، عنوان کرد: نمونه های آن را در فتنه و اغتشاشات اخیر دیدیم.

الهی با اشاره به اینکه داریم به یک اقدام بزرگ سیاسی نزدیک می شویم، گفت:  این جریان از چهار سال قبل حرکت خود را آغاز کرده تا زیر بنای جریان انقلابی را بزند.

این فعال سیاسی ابراز داشت: یکی از پرتکرار ترین مطالبی که می شنویم، این است که همه ما رهبری نظام را قبول داریم و در خط رهبری هستیم، اما خیلی از افراد مدعی در عمل در خط انقلاب و ولایت نیستند و التزام ندارند اما در نوشته ها و گفته های خود می آورند.

وی به آشوب های سال گذشته پرداخت و با تاکید بر اینکه آن فتنه نشان داد همه در مسیر تخریب و کوبیدن رهبر انقلاب حرکت کردند، خاطرنشان کرد: جریان نفوذ این مسیر را دنبال می کند، لذا نیروهای انقلابی باید برای دفاع از ولی فقیه استدلال داشته باشند.

وی از جهاد تبیین سخن به میان آورد و با تاکید بر اینکه این یک فریضه و واجب عینی است، گفت: باید در صحنه باشیم و نقشه دشمن را خنثی کنیم، مثل برخی مداحان و چهره های مذهبی معروف نباشید که یا سکوت کردند یا در دام دشمن افتادند.

الهی انتخابات را یک مولفه قدرت برای کشور خواند و بیان کرد: نباید بعد از انتخابات منفعل باشیم، نمایندگان را دعوت کنیم و از آنها بخواهیم که چه کرده اند در این زمینه مطالبه گر باشید.

وی دین را در متن زندگی دانست و با یادآوری این جمله امام راحل که «والله اسلام همه اش سیاست است»، عنوان داشت: برخی مداحان ادعای روشنفکری دارند، مطالبی را در فضای مجازی پخش می کنند، مذهبی ها هم می روند، کامنت می گذارند و آن را تایید می کنند، این غلط است.

الهی با بیان اینکه برخی می گویند، عاشورا را سیاسی نکنید، ابراز کرد: حضرت علی (ع) هم سیاسی بود، امام حسین (ع) آمده بود، حکومت کند، عاشورا سیاسی است، امام خمینی (ع) هم فرموده اند: برای امام حسین گریه سیاسی کنید.

وی اضافه کرد: همین زیارت عاشورا سیاسی است، برخی از نظریه پردازانی که می خواستند با غرب ارتباط بگیرند گفتند برخی مفاهیم زیارت عاشورا را حذف کنید, چراکه باعث اختلاف است، اما در این مقابل این تفکر ایستادند.

این فعال فرهنگی متذکر شد: نباید در دستاوردهای دولت سیزدهم غلو کنیم، همانطور هم نباید دستاوردهای آن را پنهان کنیم، ریلی که دولت جدید دارد، حرکت می کند، نئولیبرالیسم است و افرادی که مذهبی هستند، فقیرتر می شوند.

وی اضافه کرد: اوضاع باید عوض شود و آن را باید مطالبه کنیم، قشر خاکستری می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

الهی با تاکید بر اینکه اگر ضعف های دولت را می گوییم، باید نقاط قوت آن را هم بگوییم، گفت: روند کشور همان روند اوایل انقلاب شده است، همان رفت و آمدها را می بینیم و همان تفکر حاکم شده است.

وی افزود: کشت فرا سرزمینی یکی از آرزو های ما و تاکیدات مقام معظم رهبری بود که در این دولت محقق شده است، این در چند ماه آینده گشایش بخش فضای اقتصادی کشور خواهد بود.

کد خبر 1427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha