نشست شورای مرکزی کمیته فرهنگی شورای ائتلاف برگزار شد

نشست مشترک شورای مرکزی کمیته فرهنگی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با دبیر شورا برگزار شد.

سرویس اخبار شانا - نشست مشترک شورای مرکزی کمیته فرهنگی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عصر روز دوشنبه بیست و سوم مردادماه با حضور رضا داوری دبیر شورای ائتلاف برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام محمد منتج رئیس کمیته امور فرهنگی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با ارائه گزارشی از برنامه‌های کانون‌های زیر مجموعه کمیته، به معرفی سوابق مسئولین کانون‌ها پرداخت و درباره برنامه‌های اجرایی در دست اقدام و ماموریت‌های مشخص شده برای هر بخش توضیحاتی ارائه کرد.

سپس مسئولین هرکدام از کانون‌های زیر مجموعه کمیته فرهنگی شورای ائتلاف ضمن بیان اقدامات خود در ماه‌های اخیر، توضیحاتی در خصوص طرح و برنامه‌های پیش رو و هدفگذاری‌های صورت گرفته برای هر کمیته پرداختند.

در این نشست، رضا داوری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن تشکر از زحماتی که مسئولین کمیته و کانون‌ها طی مدت اخیر برای شناسایی، جذب و ارتباط گیری با بدنه جبهه انقلاب مرتبط با حیطه مسئولیت خود داشتند، توضیحاتی در خصوص بیانیه ماموریت شورای ائتلاف ارائه و بر لزوم برنامه‌ریزی برای مقابله با عرصه جنگ همه جانبه دشمن علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی و همچنین ایجاد ساختاری منسجم برای همفکری و همگرایی فعالان عرصه جهاد تبیین بخصوص در میان روحانیون و مادحین اهل بیت علیهم‌السلام تاکید کرد.

ایشان همچنین ضمن اشاره به ارکان و ساختار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، با تاکید بر اینکه اولویت اصلی در حال حاضر ایجاد محفلی برای دور هم قرار گرفتن نیروهای انقلابی است گفت: در مرحله دوم ما باید بتوانیم به سرعت شبکه های استانی خود را نیز ایجاد و تکمیل نماییم و با سازماندهی ظرفیت های استان‌ها برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

براساس ساختار تشکیلاتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، کمیته فرهنگی دارای ۴ کانون تخصصی روحانیون، مادحین اهل‌بیت (ع)، حوزه‌های علمیه و هیئات مذهبی است که تشکیلات متناظر برای هر کانون در استان‌ها نیز شکل گرفته است.

کد خبر 1432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha