نشست هم‌اندیشی شورای ائتلاف لرستان برگزار شد + تصاویر

نشست اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان پنج‌شنبه با حضور آیت‌الله نیازی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری و پرویز سروری نایب رئیس شورای ائتلاف کشور، برگزار شد.

سرویس استان‌های شانا - نشست اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در استان لرستان پنج‌شنبه در سالن اداره‌کل استاندارد لرستان برگزار شد.

آیت‌الله نیازی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری و پرویز سروری نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کشور مهمانان ویژه این نشست بودند.

 نشست هم‌اندیشی شورای ائتلاف لرستان برگزار شد + تصاویر

 نشست هم‌اندیشی شورای ائتلاف لرستان برگزار شد + تصاویر

 نشست هم‌اندیشی شورای ائتلاف لرستان برگزار شد + تصاویر

آبروی افراد حفظ شود

آیت‌الله نیازی در این نشست در سخنانی بر اهمیت انتخابات بر تعیین سرنوشت مردم و آینده کشور اشاره کرد و گفت: در روند انتخابات باید توجه شود که با اعمال نفوذها کارهایی پیش نیاید که اشتباهاتی رخ دهد و احیانا کسانی به مجلس راه پیدا کنند که بعداً موجب گرفتاری مردم و نظام شوند.

وی افزود: در انتخابات پیش رو باید تلاش شود کسانی به مجلس راه یابند که دلسوز واقعی نظام باشند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری به بحث احراز صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: قطعا شورای نگهبان با حضور شخصیت‌های امین و خبره و منابعی که در اختیار دارند جای نگرانی در این حوزه نمی‌گذارد و از حق کاندیداها و مردم در بر اساس قانون دفاع می‌کند.

وی حفظ آبروی افراد را واجب دانست و خاطرنشان کرد: حفظ آبروی افراد موضوع بسیار مهمی است که در بحث احراز صلاحیت‌ها نیز باید به آن توجه شود.

عبور از طایفه پروری و رسیدن به نخبه‌پروری 

نادر بازگیر دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در استان لرستان نیز در این جلسه عنوان کرد: شورای ائتلاف در دوره گذشته نمایندگان زیادی را راهی مجلس کرد و در حال حاضر برای هر یک از این نمایندگان مورد حمایت خود کارنامه‌ای ویژه تهیه کرده و طبق هماهنگی با مرکز، کارنامه هر نماینده بزودی اعلام می‌شود.

وی افزود: ستاد انتخابات شورای ائتلاف در سطح استان در حال تشکیل است و بزودی فعالیت جدی خود را آغاز خواهد کرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در استان لرستان بیان کرد: این شورا در انتخابات پیش رو بدنبال عبور از چهره پروری و طایفه پروری است و نخبه پروری را با توجه به شاخص‌های انقلابی ‌گری، تعهد، تخصص و ... به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

بازگیر با بیان اینکه جلسات شورای ائتلاف به صورت منظم در سطح استان در حال برگزاری است، عنوان کرد: بزودی همایش استانی جوانان شورای ائتلاف را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم مد نظر شورای ائتلاف، جهاد تبیین و بیان دستاوردهای کشور و نظام جمهوری اسلامی و در عین حال مطالبه گری از مسوولان برای رفع دغدغه و مشکل مردم است.

 نشست هم‌اندیشی شورای ائتلاف لرستان برگزار شد + تصاویر

علی اصغر صفری‌راد از اعضای شورای مرکزی شورای ائتلاف لرستان نیز با اشاره به اینکه شورای ائتلاف در سطح ملی توانسته است با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای انقلابی به یک جریان اثرگذار تبدیل شود، گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در سطح استان خوب کار می‌کند و توانسته است دامنه فعالیت خود را در سطح شهرستان‌ها و شهرها گسترش دهد.

وی با بیان اینکه شناختی که شورای ائتلاف از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی دارد می‌تواند معرفی کاندیداهای معتقد به گفتمان انقلاب و دارای شاخص‌های نمایندگی به جامعه کمک کند، ادامه داد: اولویت و راهبرد شورای ائتلاف تشکیل یک مجلس انقلابی است.

صفری‌راد با یادآوری اینکه خروجی کار نمایندگانی که به رای جریان انقلابی رای می‌آورند باید در مسیر حمایت از جریان انقلاب باشد، تصریح کرد: شورای ائتلاف مجموعه‌ای از افرادی است که در سطح استان‌ها و در سطح کشور شیخوخیت و جایگاه و وجهه اجتماعی دارند و امسال نیز باید با این ظرفیت می‌توان در جهت ورود افرادی که معتقد به گفتمان انقلابی هستند گام نهاد.

وی در ادامه با بیان اینکه کارهای بزرگی توسط دولت در عرصه‌های مختلف سیاسی، محرومیت‌زدایی، صنعتی و عمرانی انجام شده است، ادامه داد: در استان لرستان نیز با راهبری استاندار لرستان کارهای بزرگی انجام شده است که نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است.

صفری‌راد با اشاره به اینکه استان لرستان در دولت سیزدهم در حوزه کشاورزی در بسیاری از آیتم‌ها رتبه‌های برتر کشور را کسب کرده است، ادامه داد: در سال ۱۴۰۰، میزان برداشت گندم ۱۲۳ هزار تن بود که در سال ۱۴۰۱ با وجود خشکسالی این میزان به ۲۷۳ هزار تن و امسال به ۴۸۵ هزار تن رسیده که دو برابر مصرف استان است. 

صفری راد با اشاره به اینکه در دو سال گذشته به اندازه ۲۰ سال ظرفیت سطح کشت‌های گلخانه‌ای د. لرستان افزایش پیدا کرده است، افزود: تا سال ۱۴۰۰ سطح کشت‌های گلخانه‌ای استان ۷۰ هکتار بوده است که در سال ۱۴۰۱ میزان ۳۵ هکتار اضافه شد و امسال نیز ۳۵ هکتار در دست اقدام داریم.

 نشست هم‌اندیشی شورای ائتلاف لرستان برگزار شد + تصاویر

خانم جهان افروز مسوول کمیته بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان نیز گفت: بانوان شورای ائتلاف در لرستان در ایام انتخابات فعالیت چشمگیری داشتند و از فعال ترین جریان‌های انقلابی در استان بودند.

وی افزود: در حال حاضر نیز کمیته بانوان شورای ائتلاف فعالیت‌های خوبی دارد.

در ادامه امین زینی‌وند نماینده کمیته اطلاع‌رسانی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در استان لرستان نیز در سخنانی به اهمیت کار رسانه‌ای از سوی جریانات انقلابی اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین بدون رسانه‌ها امکان پذیر نیست و می‌طلبد که جریانات انقلابی از ظرفیت رسانه‌ها بهتر استفاده کنند.

وی افزود: کمیته اطلاع رسانی شورای ائتلاف در لرستان به خوبی پای کار بوده و فعالیت‌های بسیار خوبی داشته است.

در پایان برخی پرویز سروری نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کشور به بیان مطالبی پیرامون اهداف و برنامه‌های شورای ائتلاف پرداخت و پاسخگوی سوالات برخی از حضار شد.

کد خبر 1447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha