کنایه بوربور به یک بام و دو هوای اصلاح‌طلبان در موضوع بریکس

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیان کردند اصلاح طلبان همصدا با براندازان در رسانه های خود اقدامات دولت را بی ارزش جلوه می دهند.

سرویس احزاب شانا - نهصد و سی و سومین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز ششم شهریور ماه ۱۴۰۲ با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.

این نشست با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد سپس در ابتدای جلسه آقای مهندس بوربور، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیان کردند عملکرد دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی ثابت کرده که می شود بدون اینکه کشورفروشی کنیم منافع ملی را تامین کنیم ایشان افزودند پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم تمام تلاش دولت مردان در جهت برگرداندن ریل دیپلماسی بین المللی از مسیر التماسی به مسیر عزت و احترام و تامین منافع متقابل به کار گرفته شد که امروز نتایج آنرا می بینم. پیوستن به پیمان شانگهای و عضویت در گروه بریکس دو نمونه بارز از نتایج عملکرد هوشمندانه این دولت در عرصه دیپلماسی است.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیان کردند اینکه اصلاح طلبان همصدا با براندازان در رسانه های خود این اقدامات را بی ارزش جلوه می دهند برای سرپوش گذاشتن به ناتوانی خودشان در به نتیجه رساندن این موضوعات بوده است، البته یک بام دو هوای آنها در این موضوع نیز برای همگان آشکار شده است یعنی از یک طرف می گویند که عضویت در بریکس بی ارزش است و از طرف دیگر می گویند کار آقای روحانی بوده است. این رفتار را در موضوع واکسن کرونا نیز مشاهده می کردیم تا زمانیکه دولتشان بر سر کار بود می گفتند به دلیل FATF امکان اینکه واکسن وارد کنیم وجود ندارد و موجب شد بسیاری از هموطنانمان جان خودشان را از دست بدهند ولی به محض اینکه در دولت جدید واکسن وارد شد گفتند کار ما بوده است.

متاسفانه این رفتارهای دوگانه از ناحیه اصلاح طلبان همیشه وجود داشته است و خسارت بسیاری هم تاکنون با همین رفتار خود به ملت وارد کردند و مشکل بزرگتر اینکه هیچوقت قوه قضاییه برای این عملکرد زیان بار، آنان را مواخذه نکرده است.

ایشان در ادامه افزودند تجربه ثابت کرده نظام های دیکتاتور دنیا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و در آینده نیز نخواهند بود به همین دلیل با ضعف نشان دادن نمی توان در مقابل آنها ایستاد لذا تنها روش مواجهه با آنها از موضع قدرت است که بحمدالله این دولت تاکنون در این راستا موفق عمل کرده است.

ایشان در خصوص فضاسازی دشمن برای نا امن کردن کشور در اوایل مهرماه بیان کردند این رفتارها صرفا باعث رسوا شدن و بیرون زدن چهره های واقعی خائنین داخلی خواهد شد هرچند جریان دانشجویی و جوانان این مرزو بوم ثابت کردند که برای این انقلاب و آرمان های آن اگر لازم باشد جان می دهند اما باج به دشمنان نخواهند داد. ایشان عنوان کردند دشمن اگر میخواهد رابطه ی واقعی بین جوانان این مرزو بوم با آرمان های انقلاب اسلامی را به وضوح مشاهده کند حتما با دقت حماسه اربعین حسینی امسال را مشاهده کند.

کد خبر 1513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha