جزئیات نشست هم‌اندیشی شورای ائتلاف آذربایجان غربی با استاندار

جلسه دیدار و هم اندیشی اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان آذربایجانغربی با استاندار برگزار گردید.

سرویس استان‌های شانا - در این جلسه که در دفتر استانداری برگزار گردید ابتدا فخرعلی نیکبخت رئیس شورای ائتلاف ضمن تشکر از برگزاری جلسه ، به اهم برنامه های شورا اشاره و در مورد انتخابات مطالبی بیان کردند و در ادامه با اشاره  به اقدامات موثر استاندار از این کارها قدردانی کردند.

در ادامه جلسه یوسف ابوالقاسمی دبیر شورای ائتلاف استان به وضعیت شورا و برنامه های پیشرو، برگزاری مجمع استانی و همایش ایمان و امید برای نوجوانان و جوانان اشاره کرده و برای حضور استاندار محترم در جمع روسا و دبیران شهرستانها و همچنین همایش ایمان و امید پیشاپیش دعوت بعمل اورد و گفت از جمله برنامه های مهم شورا ، انتخابات با موضوع حضور حداکثری و انتخاب اصلح میباشد.

در ادامه حاضرین در نشست مطالبات و مشکلات مهم استان را برشمرده و خواستار برگزاری جلسات منظم و موضوعی و استفاده از توانمندیهای اعضای شورا شدند.

در این جلسه تعدادی از اعضا مطالبی را بیان و در پایان جلسه محمدصادق معتمدیان استاندار محترم مفصلا در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف سخنانی مطرح کرده و در خصوص اهمیت انتخابات صحبت کردند و خواستار همکاری و هم اندیشی شورا در این خصوص و در موضوعات مختلف  شدند.

کد خبر 1515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha