کد خبر 1560
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
چرا جنبش‌های غیرمذهبی در ایران شکست میخورد؟

امنیت برای ملت ایران نعمت مجهولی نیست و اگر توسط افراد مسلح در معرض خطرقرار گیرد، به علت خسارت بار بودن ان برای کسب وکار و زندگی شان انرا تحمل نمیکنند و نکرده‌اند.

سرویس استان‌های شانا - حمیدرضا ترقی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی در یادداشتی نوشت:

جنبش زن، زندگی، آزادی ،با همه سرمایه‌گذاری هنگفت قدرت‌های استکباری و عوامل مزدور و فریبخورده آنها در داخل دومین شکست مفتضحانه خود را در ۲۵ شهریور امسال تجربه کرد. جنبشی که برخلاف فطرت بیدار و مذهبی ملت ایران با شعار های ضد دینی و ضد مقدسات و ضد ارزش‌ها شروع و به قرآن سوزی و روحانی کشی و به مسجد اهانت کردن وبی غیرتی و ضدیت با ولایت و رهبری شروع شود چون بی ریشه و روی خاک است دوام و بقایی نداشته و خیلی زود شکست خورده و طرفدارانش پراکنده میشوند که ریشه این شکست ها را باید در عدم دخالت دین و عقاید اسلامی در موتور محرک آن جستجو کرد.

بعضی جامعه شناسان جنبش مهسا را اولین جنبش غیر دینی در صده اخیر ایران دانسته و آنرا تحولی در هویت نسل جدید تلقی میکنند ولی متاسفانه به عوامل محرک ومتغیر های بیرونی و بی‌دوام و احساسی آن توجه ندارند درحالیکه جنبش غیر دینی مهسا توسط عده ای ضد انقلاب و منافق و سلطنت طلب اموزش دیده مدیریت شد و جوانان متاثر از فضای مجازی که حالت طبیعی نداشته ودچار یک هیجان مقطعی شده بودند شکل گرفت و به علت شعارهای ضد دینی و مقدسات مردم مورد اسقبال قرار نگرفت و بار دیگر شکست خورد.

ازسوی دیگر امنیت برای ملت ایران نعمت مجهولی نیست و اگر توسط افراد مسلح در معرض خطرقرار گیرد ،به علت خسارت بار بودن ان برای کسب وکار و زندگی شان انرا تحمل نمیکنند و نکرده اند. اینک جنبش شکست خورده مهسا تنها چیزی که از خود بجای گذاشته زدودن موقت قبح بی حجابی و ولنگاری زنان مزد بگیر و عقده ای وفاسد در مناطق مرفهین بی درد و رفاه طلبی است که بخاطر ثروت های باد اورده غنای مادیشان موجب طغیانشان شده است (ان الانسان لیطغی ان رئاه الستغنی ) که این طغیان نیز مانند بسیاری از نافرمانی های مدنی بزودی مهار خواهد شد و روسیاهی از ان ذغال خواهد بود.

کد خبر 1560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha